מניין ההרוגים באסון קריסתו של מגדל הדירות בסרפסייד שבפלורידה עלה היום (ראשון), אחר הצהריים, לתשעה בני אדם וצוותי ההצלה ממשיכים בחיפושים אחרי יותר מ-150 בני אדם שעדיין נעדרים בין ההריסות. ראש עיריית מיאמי דייד, דניאלה לוין קאבה, עדכנה היום על מציאתן של ארבע גופות, וזאת אחרי שהתגלתה שאמש התגלתה גופה חמישית, בנוסף לשרידים אנושיים.

152 בני אדם עדיין נעדרים בתוך שרידי המגדל שהתמוטט ביום חמישי לפנות בוקר. "העדיפות העליונה שלי היא להמשיך בחיפוש ובהצלה, ולהציל כל חיים שנוכל", אמרה והוסיפה כי "הצוותים שלנו עובדים מסביב לשעון כמו תמיד. הם לא הפסיקו".

עם זאת, קרובי המשפחה מתקשים להסתיר את התסכול מהחיפוש האיטי. "זה לא מספיק", התפרצה אמש אחת האמהות לעבר מושל פלורידה, רון דה סנטיס. "תדמיין אם הילדים שלך היו שם. אתה תלך מפה ותצטלם לתמונה יפה. אני יודעת שאתה עושה כל שאתה יכול, אבל זה לא מספיק".

כאשר נשאלה קאבה על הכעס בקרב המשפחות, היא הדגישה כי "אנחנו עובדים קשה כדי להביא מידע לבני המשפחות. אנחנו רוצים להיות בטוחים שהן לא ילמדו על כך מהחדשות". "דיברנו אתם על ההתפתחויות, למשל על חלקי גוף שהתגלו", אמרה. "הם מבינים איך לוקחים את דגימות הדנ"א, מה קורה עם חוקר מקרי המוות ואיך יעדכנו אותם".

הרשויות הודיעו על זהותם של שלושה מהנספים, מלבד סטייסי פאנג (54) ששמה פורסם בסוף השבוע. בני הזוג, אנטוניו (83) וגלדיס (79) לוזאנו, התגוררו בדירה מספר 903. הם היו נשואים 59 שנה ונכדם סיפר כי הם תמיד התווכחו מי ימות קודם. "זה טרגי, אבל זה גם מרגיע שבסוף הם קיבלו את מה שרצו, אחד את השנייה", אמר בריאן לוזאנו.

מנואל לפורט (54), שהתגורר בדירה 801, היה איש עסקים שעבד עם חברות דרום אמריקאיות. הוא הותיר אחריו שני ילדים, בני עשר ו-13, שהיו עם אמם בליל האסון. "הוא היה האדם האמיתי ביותר שהכרתי", אמרה גרושתו, אדריאנה לפונט.