הנשיא ג'ו ביידן ורעייתו ג'יל ביקרו הערב (חמישי) בסרפסייד שבפלורידה כדי להיפגש עם אנשי ההצלה ומשפחות ההרוגים והנעדרים באסון קריסתו של מגדל המגורים שמפליין דרום בשבוע שעבר. ביידן קיבל עדכונים מהמושל רון דה סנטיס, מראש העיר של מיאמי דייד דניאלה לוין קאבה ומבכירים נוספים על פעולות החיפוש וההצלה, שהושהו לפנות בוקר בשל חשש מקריסת החלק של המגדל שלא נפל בשבוע שעבר.

הנשיא ציין כי הממשל צפוי לכסות את עלויות האסון עבור המחוז ומדינת פלורידה וציין כי הטרגדיה סיפקה הזדמנות להראות כיצד הממשל הפדרלי עובד ביעילות עם המדינות והרשויות המקומיות, בלי קשר לזהות המפלגתית. המושל הרפובליקני דה סנטיס, שנחשב מקורב ביותר לנשיא לשעבר דונלד טראמפ, שיבח את ביידן. "זיהית את חומרת הטרגדיה הזו מהיום הראשון ותמכת מאד", אמר. בתגובה, נאמניו של טראמפ מיהרו לתקוף את דה סנטיס ברשתות החברתיות על כך שהוא פוגש את "הנשיא המתחזה".

ביידן גם נועד עם אנשי כוחות ההצלה ושיבח אותם על תפקודם והזכיר את הניסיון האיש שלו כאשר רעייתו ובתו הקטנה נהרגו בתאונת דרכים בשנת 1972 ושני בניו חולצו כשהם פצועים. "אני מעריך מאד את מה שאתם עושים", אמר הנשיא. "אני מבטיח לכם שאנחנו יודעים שמה שאתם עושים פה זה דבר מדהים". בהמשך הוא צפוי לקיים פגישה סגורה עם בני משפחות הקורבנות והנעדרים כדי "להעניק להן נחמה בעת שנמשכים מאמצי החילוץ וההצלה".

צוותי החילוץ וההצלה הפסיקו לפנות בבוקר את החיפושים במגדל אחרי 145 הנעדרים מחשש לקריסת החלק שנותר עומד לאחר ההתמוטטות בשבוע שעבר. אנשי משטרה וחילוץ סיפרו כי סמוך לשעה שתיים לפנות בוקר, התקבלו אזהרות לגבי חוסר יציבותו של המבנה והוחלט לפנות את כל הצוותים מהזירה. המושל וראש העיר ציינו כי המהנדסים ממשיכים לבחון את יציבות המבנה וכי הם מקווים שהפעולות יתחדשו בקרוב.