הסופה הנרי פגעה אתמול בחוף הצפון־מזרחי של ארה"ב עם רוחות עזות וגשמים כבדים, לאחר שנחלשה מעוצמה של הוריקן זמן קצר לפני שהגיעה ליבשה. לפחות 10 הרוגים בטנסי וכ־40 נעדרים בגלל שיטפונות. לפי החזאים, באזור ירדו כ־200 עד 250 מ"מ גשם.

אנשי הרשויות מבצעים סריקות ועוברים מבית לבית במחוז הכפרי של המפריז, מערבית לנשוויל, שם הפסקות החשמל מקשות על יצירת קשר עם נעדרים. מרכז "המעקב אחרי הוריקנים" דיווח כי הסופה פגעה ברוד איילנד עם רוחות במהירות של 97 קמ"ש. 

החזאים מתריעים כי עדיין קיימת סכנה להצפות באזור שנפגע ויש צפי לגשמים כבדים בחמש מדינות בצפון־מזרח ארה"ב, שבהן 55 מיליון תושבים. מצב חירום הוכרז בניו יורק ובקונטיקט. "בבקשה תתייחסו לסופה הזו ברצינות", קרא מושל ניו יורק אנדרו קואומו, ימים ספורים לפני שיעזוב את תפקידו בשל האשמות על הטרדות מיניות.

כבר בשבת בלילה החלו להרגיש בניו יורק את סימני הסופה המתקרבת: גשמים וסופות ברקים גרמו להפסקת המופע הגדול הראשון מאז הסרת מגבלות הקורונה. כ־60 אלף צופים הגיעו לסנטרל פארק, שם היו אמורים להופיע ברוס ספרינגסטין, פול סיימון ואומנים אחרים, אולם המשטרה הפסיקה את החגיגה בעיצומו של המופע של בארי מנילו