התושבים והרשויות במרכז טנסי מנסים להתחיל בשיקום ההריסות ובהתאוששות האיטית אחרי שיטפונות הפתע שהותירו לפחות 22 הרוגים ונזקים עצומים בסוף השבוע האחרון. 

יותר מ-380 מ"מ של גשם ירדו במרכז טנסי במהלך יום שבת, שוברים שיאים של עשרות שנים, וכתוצאה מכך התמלאו הנהרות וערוצי הנחל במהירות והמים השוצפים עקרו את כל מה שנקרה בדרכם. בתים התנתקו מהיסודות, עצים ועמודי חשמל קרסו, מכוניות נסחפו בזרם העז. 

על פי הרשויות, לפחות 22 בני אדם נהרגו ויותר מעשרים עדיין מוגדרים נעדרים. בין הקורבנות, זוג תאומים קטנים שנסחפו מהידיים של אביהם ואחד המטפלים בסוסים בחווה של זמרת הקאנטרי הנודעת, לורטה לין. כוחות חילוץ והצלה גדולים עוברים בין הבתים הפגועים, מרביתם במחוז המפריז, מחפשים אחרי ניצולים וקורבנות. גם הנשיא ג'ו ביידן הציע לספק סיוע פדרלי. 

העיירה וויברלי נפגעה באופן הקשה ביותר ועדיין ניתן להריח בה את העשן ואת השרידים הרטובים, גם אחרי שמפלס המים החל לרדת. "זה לא ייאמן, זה אזור מלחמה", אמרה בכאב קארן פייר, שהבית שלה ובתים של בני משפחה נוספים נסחפו בשיטפון. 

בינתיים, הסופה הטרופית הנרי נחלשה באופן משמעותי אחרי שפגעה ברוד איילנד אמש והמשיכה צפונה. למרות זאת, היא המשיכה להוריד גם היום כמויות גדולות של גשמים בדרום אזור ניו אינגלנד ופורסמו התראות נרחבות מפני הצפות, כולל בעיר ניו יורק.