נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הודיע הלילה (בין שישי לשבת) כי הורה למשרד המשפטים לבחון מחדש מסמכים מחקירת פיגועי ה-11 בספטמבר, על מנת להכינם לשחרור לציבור. "כאשר התמודדתי לנשיאות התחייבתי לשקיפות בנוגע לסיווג מחדש של מסמכים מפיגוע הטרור ב-2001. כעת, כשאנו מתקרבים לציון 20 שנה ליום הטראגי, אני מכבד את ההתחייבות הזו", אמר הנשיא.

עוד הוסיף ביידן בהצהרתו כי "ליבי ממשיך להיות עם משפחות הנפגעים, אשר עדיין סובלות. הממשל בהנהגתי ימשיך לנהוג בכבוד כלפיהם. אני מברך על מילותיהם ועל דעותיהם, בזמן שאנו מתווים את הדרך קדימה".

בעקבות ההנחייה של ביידן והצו שהוציא בנושא, התובע הכללי בארה"ב, מריק גרלנד, מחוייב להפוך את המסמכים המסווגים לציבוריים בתוך חצי שנה.  בתוך כך, יו"ר ועדת המודיעין של בית הנבחרים האמריקאי, אדם שיף, אמר כי הוא תומך בצעד של הנשיא: "למשפחות ההרוגים, ולכל האמריקאים, יש זכות לדעת את הסיפור המלא" 

בנוסף, בני משפחה של קורבנות הפיגוע במגדלי התאומים דרשו, מוקדם יותר השבוע, לחקור חשד כי ה-FBI הסתיר, ועל פי חלק מהטענות אף השמיד, ראיות המקשרות את חוטפי המטוסים לסעודיה. בדרישה, שנשלחה למפקח הכללי על משרד המשפטים האמריקאי,  צוין כי "ישנה סבירות שאחד או יותר מבכירי ה-FBI ביצעו התנהגות לא הולמת, ובכוונה השמידו ראיות על מנת להימנע מחשיפתן".