התפתחות בפרשת הנעדרת: ה-FBI אישר הלילה (בין שלישי לרביעי) כי הגופה שנמצאה באזור היער הלאומי ברידג'ר-טטון בוויומינג היא של גבי פטיטו בת ה-22, שהוריה דיווחו כי היא נעדרת יותר משבוע קודם לכן. בתוך כך, הקביעה הראשונית של חוקרי המוות לאופן בו מצאה את מותה פטיטו היא רצח, כך צייץ ה-FBI.

כזכור, גבי פטיטו יצאה בחודש יולי יחד עם בן זוגה, בריאן לאונדרי בן ה-23, לטיול בקרוואן ודווחה כנעדרת לאחר שלאונדרי שב ב-1 בספטמבר לביתו בלעדיה. המשטרה חושדת בלאונדרי כי הוא מעורב במותה של ארוסתו, ומתנהלות אחריו סריקות מצד ה-FBI אך גם הוא טרם אותר.

החוקרים כינו את לאונדרי "אדם בעל אינטרס". הוריו סיפרו לסוכני ה-FBI שראו אותו בפעם האחרונה לפני שבוע, כשאמר להם שהוא מתכנן לטייל לבד באזור שמורת קרלטון, פלורידה. בתוך כך, המשטרה הצהירה אתמול כי חוקרים חזרו לשמורה לחפש את לאונדרי. החוקרים ערכו חיפושים על פני 9,700 דונם בשמורה בסוף השבוע ללא הצלחה. וכעת, הרשויות משתמשות במסוקים, רחפנים, כלבים וכלי שטח.

אביה של פטיטו, ג'וזף, פרסם תמונה של בתו ברשתות החברתיות עם המסר: "היא נגעה בעולם". לצד זאת, בריאיון ששודר בתוכנית "ד"ר פיל", אמר האב שבני הזוג עשו נסיעת דומות לקליפורניה במכוניתה ללא בעיות. לדבריו, המשפחה החלה לדאוג לאחר מספר ימים בהם לא שמעה מבתם.