שר החוץ של איראן חוסיין אמיר עבדאללהיאן התראיין לערוץ אל־מנאר הלבנוני, ששייך לחזבאללה, וציין כי נאמר לממשלת אזרבייג'ן שנוכחות ישראלים במדינה איננה הולמת את האינטרס של ביטחון אזור הקווקז. הוא ציין כי האזרים הבטיחו לגרש את הישראלים מהאזור. הוא הוסיף שהתרגיל הצבאי שביצעה לאחרונה איראן בגבול עם אזרבייג'ן היה "ידידותי" במהותו, ומטרתו היא מניעת נוכחותם של "ציונים וכופרים".

גם דובר משרד החוץ האיראני סעיד ח'טיבזאדה אמר כי ארצו לא תשלים עם נוכחות המשטר הציוני ליד שום גבול ואף מדינה שגובלת בה. הוא המשיך ואמר שיחסי ארצו ואזרבייג'ן נורמליים לחלוטין, ובניגוד למה שהתפרסם בשבוע שעבר - ח'טיבזאדה טוען שאיראן לא סגרה את המרחב האווירי שלה בפני מטוסים אזריים. לאחרונה הורשו מטוסים של ארמניה השכנה לטוס מעל איראן, שתומכת בפרויקט של נתיב הובלה אזורי שיעקוף את אזרבייג'ן דרך ארמניה.

במערך הגבולות האזרי מכחישים את ההאשמות האיראניות שלפיהן ישנה נוכחית ישראלית בגבול עם איראן, ומכנים זאת "שקר מוחלט". זאת לאחר שמפקד משטרת הגבולות האיראנית אחמד עלי גודארזי טען שישנה נוכחות ישראלית בגבול עם אזרבייג'ן, אולם הוא לא ידע לאמוד את היקפה המדויק.

גודארזי אמר שישנו מעקב איראני אחר התנועות של הכוחות הישראליים שנמצאים כביכול בגבול אזרבייג'ן, וכי טהרן הזהירה את שכנותיה מפניהם.

בתוך כך נפתח אתמול בבית משפט בניקוסיה דיון בהארכת מעצרו של הגבר האזרי שבישראל נטען כי נשלח על ידי איראן להתנקש בחייהם של אנשי עסקים ישראלים, בהם המיליארדר טדי שגיא.