המלכה אליזבת השנייה (95) דחתה "באופן מנומס, אך תקיף" את ההצעה של עורכי מגזין בריטי לגיל השלישי להעניק לה את תואר "קשיש השנה", והסבירה כי היא לא מרגישה שהיא מתאימה לתואר.

המגזין "The Oldie" מעניק את פרס "קשיש השנה", ובין המקבלים היו זוכי פרס נובל, זוכי אוסקר, אתלטים לשעבר ואישים נוספים שתרמו לקהילה לאורך שנות חייהם הארוכות. יו"ר ועדת הפרס העיתונאי ג'יילס ברנדרת' חשף בגיליון החדש של המגזין כי חברי הצוות ביקשו להעניק השנה את הפרס למלכה כהוקרה על מנהיגותה בזמן מגיפת הקורונה, ולקראת חגיגות 70 שנה לעלייתה לכס המלוכה  שיתקיימו ב־2022.

מזכירה הפרטי של המלכה טום ליינג־בייקר כתב בתשובה למגזין כי "הוד מלכותה מאמינה שאתה זקן כמו שאתה מרגיש, ועל כן המלכה לא מאמינה שהיא עומדת בקריטריון המתאים כדי לקבל זאת, ומקווה שתמצאו אדם ראוי יותר".

למרות זאת, אתמול נאלצה המלכה להתמודד שוב עם אתגרי הגיל המתקדם. זמן קצר לפני שהייתה אמורה להמריא ליומיים של ביקור בצפון אירלנד, שבמהלכו תוכננה להשתתף באירועים לציון 100 שנה להקמת החבל, נמסר מארמון בקינגהם כי הנסיעה בוטלה אחרי שהרופאים המליצו לה "לנוח מספר ימים". בהודעה נאמר כי המלכה "במצב רוח טוב ומאוכזבת שלא תוכל לקיים את הביקור", ומהדיווחים עולה כי היא נחה בטירת ווינדזור.