הכוכב ההוליוודי אלק בולדווין שבר הערב (שישי) שתיקה וכתב בציוץ כי הוא משתף פעולה באופן מלא עם חקירת המשטרה, לאחר שירה למוות בצלמת חלינה האטצ'ינס על סט הצילומים של סרטו החדש באמצעות אקדח שנועד לכדורי סרק ומשמש כחלק מהתפאורה. בולדווין, אשר ככל הנראה ירה בה בשוגג, סיפר כי הוא נמצא בקשר עם בעלה של המנוחה, קרא לתאונה "טרגדיה" ואמר: "הלב שלי נשבר". 

There are no words to convey my shock and sadness regarding the tragic accident that took the life of Halyna Hutchins, a wife, mother and deeply admired colleague of ours. I'm fully cooperating with the police investigation to address how this tragedy occurred and

"אין מילים לתאר את ההלם והעצב שלי על התאונה הטרגית שגבתה את חייה של הלינה האצ'ינס, רעיה, אם ועמיתתנו הנערצת מאוד", כתב בולדווין בחשבון הטוויטר שלו. "אני משתף פעולה באופן מלא עם חקירת המשטרה כדי לבחון כיצד התרחשה הטרגדיה הזו ואני בקשר עם בעלה, ומציע את תמיכתי לו ולמשפחה. ליבי נשבר על בעלה, על בנם ועל כל מי שהכיר ואהב את חלינה".

לאחר התקרית, השחקן הגיע עצמאית למשרדי השריף וסיפק הצהרה לחוקרים, בה פירט את השתלשלות האירועים. בשלב זה, החוקרים עדיין מנסים לפענח כיצד התגלגלו קליעים "חיים" לתוך סט הצילומים ובפרט לתוך האקדח שיועד לכדורי סרק בלבד. למרות שהחקירה עדיין בתחילתה, בשלב זה הובהר כי אין בכוונת החוקרים להגיש כתב אישום נגד השחקן שלמעשה ירה את הקליע שגבה את חייה של הצלמת.

ההרוגה, צלמת הקולנוע חלינה האטצ'ינס בת ה-42, מתה מפצעיה בבית החולים לאחר שנפצעה באורח אנוש מהירי.  בנוסף, במאי הסרט, ג'ואל סוזה נפצע גם הוא ופונה לבית החולים, אך מספר שעות לאחר התקרית הודיעה אחת משחקניות הסרט, פרנסס פישר, כי הבמאי הפצוע שלח לה הודעת טקסט, בה בישר לה ששוחרר.

ההרוגה, צלמת הקולנוע חלינה האטצ'ינס (צילום: רויטרס)
ההרוגה, צלמת הקולנוע חלינה האטצ'ינס (צילום: רויטרס)