נמצאה גופתו של הצעיר הישראלי ינאי רימון, בן 21 משדרות, שנעדר במקסיקו לאחר שנסחף ביום רביעי במפל באזור העיירה לאס נובס. ההודעה נמסרה למשפחתו. מהקונסוליה הישראלית במקסיקו הודיעו כי גופתו תוטס לארץ. 

מהמשפחה נמסר: "משפחת רימון מודיעה ביגון כבד מנשוא כי ינאי אהובם, נמצא ללא רוח חיים בשעות האחרונות במקסיקו. ינאי, בן 25 במותו, הוא השני בין ארבעת ילדיהם של נירית ודורי רימון, משדרות. ינאי נעדר מאז ליל רביעי, 10 בנובמבר, 23:00 שעון ישראל, אז החליק אל מי הנהר שגעשו באזור צר וקניוני בו טייל עם חבריו בגבול מקסיקו גאווטמלה. ינאי, ילד של אור, גדל והתחנך בשדרות ואהב בכל ליבו את אנשי עירו. הוא ראה את הזולת בגובה העיניים ועשה למען הכלל ללא הרף. ינאי התגייס ליחידת העילית דובדבן לאחר שנת שירות בכפר הירוק והיה ללוחם ביחידת דובדבן, שחבריו לצוות היו לו לחברי נפש עד יום מותו. הוא יצא אל הטיול הגדול עליו חלם לאחר שירות קבע ביחידה כשהוא מצטרף אל חברי ילדותו שטיילו באזור. 

"משפחת רימון אסירת תודה לחבריו של ינאי, חברים לחיים, חברי נפש, שמיד פתחו בחיפושים והבטיחו- לא חוזרים בלי ינאי. ליבנו יוצא אליהם ואל שורת החברים הארוכה שהצטרפה אליהם ולילות כימים לא פסקו מהנסיונות לאתר את ינאי, לא הרפו מהאמונה כי ימצא חי וישוב אליהם. תודת המשפחה שלוחה אל אנשי הקהילה היהודית המיוחדת במינה של מקסיקו ויחידת "קדנה" בניהולו של בני לניאדו, תודה ליגיל שוהם, לבית חב"ד ולכוחות החילוץ וההצלה המקומיים, תודה גם לצוותי החיפוש המקצועיים של חברת הביטוח פספורט, לחיליק מגנוס ולאנשי משרד החוץ שתמכו בחיפושים לאורך כל הדרך. תודה מעומק הלב לכל מי שהתגייס לסייע בארץ ובחו"ל".

בחמישי עדכן משרד החוץ על מאמצי חיפוש נרחבים אחרי ברימון. לדברי משרד החוץ, כוחות איתור וחילוץ מקומיים הופעלו במשך שעות במקום, בסיוע כוחות וכלים מיוחדים, אך הצעיר טרם אותר. משפחת הנעדר בארץ מעודכנת בפרטים.

עוד באותו יום, דני מרקוביץ', חבר של המשפחה, סיפר לוואלה! כי ינאי יצא לטייל עם חבריו לטיול אחרי צבא. "החברים יצאו לחפש אותו עם מקומיים, עכשיו נערכים בחיפושים על ידי כוחות מקומיים. אנו זקוקים לעזרה מקצועית בחיפושים", קרא. "מחר צוות של מגנוס אמור להגיע למקום האירוע בנוסף לכוחות החילוצים שהגיעו היום. כל רגע מבחינתנו הוא קריטי".

קונסול ישראל במקסיקו, שמואל איתן, והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ, בשיתוף עם חברת הביטוח PassportCard וחברת MAGNUS איתור וחילוץ הפעילו כוחות מקומיים בשטח, ובמקביל צוות מטעמם הוטס למדינה להרחבת מאמצי האיתור בשטח.