חיל האוויר ההודי אישר היום (רביעי) כי רמטכ"ל צבא הודו ביפין רוואט, אשתו מדהוליקה ו-11 אנשים נוספים נהרגו בהתרסקות מסוק צבאי בטאמיל נאדו שבדרום המדינה.  

על המסוק היו 14 אנשים, 13 מתוכם נהרגו, בהם גם עוזרת ההגנה של ביפין, אנשי קומנדו אבטחה וטייס חיל האוויר ההודי. "בצער עמוק, התברר כעת שהגנרל ביפין רוואט, גברת מדחוליקה רוואט ו-11 אנשים נוספים על הסיפון מתו בתאונה המצערת", כתב חיל האוויר ההודי בחשבון הטוויטר שלו.

תמונות ממקום התרסקות המסוק של חיל האוויר ההודי הראו להבות אדירות ומקומיים שסייעו בפעולות החילוץ המיידיות. צוותים רבים הגיעו למקום ופתחו בפעולות חיפוש והצלה.

קציני צבא מקומיים הגיעו למקום ונאמר להם כי המקומיים לקחו שתי גופות עם 80 אחוז כוויות לבית חולים מקומי, בעוד גופות נוספות נראו במורד הגבעה, כך דיווחה סוכנות הידיעות ANI. לפי דיווח אחר, שלושה בני אדם חולצו עד כה בזמן שמתנהלים חיפושים אחר האחרים. השלושה שחולצו סבלו מפציעות חמורות ופונו לבית החולים. 

חיל האוויר ההודי אישר בטוויטר את התאונה הקשה וציין כי הורה על פתיחת חקירה כדי לוודא את הגורם לתאונה. ראש הממשלה נרנדרה מודי ושר ההגנה ראג'נאת' סינג עודכנו על התקרית.