שיחות הגרעין: גורם בכיר באיחוד האירופי, דיווח היום (שישי) כי ישנה התקדמות בשיחות המתקיימות בחזרה להסכם הגרעין. "הרושם שנוצר הוא שאנחנו מתקדמים בכיוון הגיוני בדרך למשא ומתן", השיב, כשנשאל האם ישנה אופטימיות באשר לטיב השיחות. 

קודם לכן, סוכנות הידיעות האיראנית Nournews דיווחה כי שיחה שהתקיימה בין נציגים איראנים עם נציגים מהסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א), "התקיימה ברוח חיובית ובונה".

"בעוד השיחות בווינה מתקיימות, התקיימו אינטראקציות בין בכירים בווינה", כך דווח בסוכנות המזוהה עם המועצה לביטחון לאומי באיראן, וצוין כי פרטי השיחה יפורסמו בהמשך

פסימיות במערב לקראת חידוש שיחות הגרעין

במקביל לכך, אמש נפגש שר הביטחון בני גנץ עם ראשי מכוני מחקר וחוקרים בכירים בוושינגטון, והצביע על התפשטות התוקפנות האיראנית במזרח התיכון, והציג להם את פריסת המיליציות ואמצעי הלחימה שברשותן, לרבות כטב"מים. 

גנץ אמר לחוקרים הבכירים כי "בחודשים האחרונים חשפנו מספר נתונים מטרידים על פעולות התוקפנות של איראן באזור. ראשית, הצגתי בפני העולם את הבסיס בכאשאן, בו מאומנים שלוחי איראן ברחבי העולם בהפעלת כטב"מי נפץ. שנית, חשפנו כי איראן מבצעת תקיפות באמצעות כטב"מי נפץ גם מאיראן גופא. בין השאר, בוצעו תקיפות לעבר המרחב הימי באמצעות כטב"מים מבסיסים בשאבהאר ובאי קשם בדרום איראן. גם היום ממוקמים בבסיסים אלו כטב"מים תוקפים מתקדמים מסוג שאהד".