אילון מאסק, המייסד של חברת המכוניות טסלה, SpaceX והאיש העשיר ביותר בעולם, הוא איש השנה לשנת 2021 של המגזין טיים האמריקאי. לפי המגזין, מאסק נבחר בזכות "יצירת פתרונות למשבר קיומי, על שהוא מגלם את ההזדמנויות והסכנות של עידן ענקי הטכנולוגיה, ועל שהוא מניע את השינויים הנועזים והמשבשים ביותר של החברה".

עורך המגזין, אדוארד פלסנטל ציין כי "בשנת 2021, מאסק הפך לא רק לאיש העשיר בעולם, אלא גם אולי לדוגמה העשירה ביותר של שינוי מסיבי בחברה שלנו". כמו כן, ציין פלסנטל כי "מאסק רואה את המשימה שלו כמי שצריך לפתור את האתגרים העקשניים ביותר של העולם, תוך שהוא משמש תעשיות רבות לאורך שני עשורים", ובהן כלי רכב עם בעירה פנימית וטיסות חלל, בנוסף לבניית תשתיות, בינה מלאכותית ומערכות תשלום. השאיפה של מאסק, לשגר חללית מאוישת שתנחת על הירח תוך 3 שנים, וחללית מאוישת שתנחת על מאדים תוך 5 שנים מהיום.

מלבד מאסק, המגזין גם ציין לשבח את המדענים שעמדו מאחורי הטכנולוגיה של ה-mRNA שעומדת בבסיס של החיסונים של ביונטק ופייזר ושל מודרנה: קיזמקיה קורבט, ברני גרהם, קטלין קריקו ודרו וייסמן. בנוסף המתעמלת האמריקאית, סימון ביילס, היא אתלטית השנה של הטיים והזמרת והשחקנית אוליביה רודריגו היא אשת הבידור של השנה.