שלוש הכוכבות הראשיות של "סקס והעיר הגדולה" וסדרת ההמשך "פשוט ככה" הגיבו לראשונה להאשמות על תקיפות מיניות נגד עמיתן לסדרות, כריס נות', והצהירו כי הן תומכות בשתי המתלוננות.

"נעצבנו מאד לשמוע את הטענות נגד כריס נות'", נאמר בהודעה משותפת שפרסמו שרה ג'סיקה פרקר (קארי), סינתיה ניקסון (מירנדה) וקריסטין דיוויס (שרלוט). "אנחנו תומכות בנשים שיצאו ושיתפו בהתנסויות הכואבות שלהן. אנחנו יודעות שזה דבר שקשה מאד לעשות אותו ואנחנו מעריכות אותן על זה".

בשבוע שעבר, לאחר שהסדרה "פשוט ככה" עלתה לאוויר, חשף ההוליווד ריפורטר את האשמותיהן של שתי נשים כי נות' (67), שגילם את דמותו של מיסטר ביג, תקף ואנס אותן. אחת הנשים, שהזדהתה בשם זואי (40), טענה כי הוא אנס אותה בדירה במערב הוליווד בשנת 2004. המתלוננת השנייה, לילי (31) טענה כי הוא אנס אותה בדירתו בניו יורק בשנת 2015. מכרים של השתיים אימתו את הפרטים וגם פורסמו מסרונים בין נות' לבין לילי בזמן התקיפה לכאורה.

נות' הכחיש בתוקף את ההאשמות נגדו ואמר כי הן "מוטעות באופן גורף". "הסיפורים האלה היו יכולים לפני 30 שנה או לפני 30 יום - לא תמיד אומר לא - זה קו שאני לא חציתי. המפגשים היו בהסכמה", אמר. "קשה שלא להתהות לגבי התזמון של הסיפורים האלה. אני לא יודע למה הם צצו כעת, אבל אני יודע שאני לא תקפתי את הנשים האלה".