לכבוד יום ההולדת ה-40 של הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, שיערך מחר, ארמון קנסינגטון שחרר היום (ראשון) שלוש תמונות פורטרט של הדוכסית, כשהיא לבושה בשלוש שמלות ייחודיות של מעצב העל הבריטי, אלכסנדר מקווין. הצלם פאולו רוברסי צילם את התמונות בגנים בוטניים השוכנים בלונדון, שיכנסו לאוסף של גלריית הפורטרטים הלאומית. 

בתמונה הראשונה, מידלטון לבושה בשמלת כתף אחת, טפוחת שרוול בצבע אדום, כשידיה בכיסי השמלה, בלוק בובתי לחלוטין. האיפור נראה טבעי למדי, רקע התמונה אחיד, ועגיליה לקוחים מהאוסף הרשמי של המלכה אליזבת' השניה. 

בתמונה נוספת, הדוכסית צולמה בשמלה לבנה מבד עדין, שכתפיות השמלה נסגרות בקשירת פפיון, ולאוזניה עגילי פנינה משולבי יהלומים, שעל פי דיווחים, היו שייכים לחמתה, הנסיכה המנוחה דיאנה.

בתמונה השלישית, מצולמת מידלטון בתקריב שחור לבן, בשמלה לבנה נוספת בסגנון אוף-שולדר, עם גימור נפוח-פרחוני, כשהיא עוטה חיוך מאוזן לאוזן ושיערה הוסט הצדה. 

נראה כי הקו המאפיין את שלושת התמונות הוא הצילום המתמקד בפניה, כאשר הדוכסית נראית טבעית ונינוחה כששיערה הגלי פזור. הצלם האחראי לכך, סיפר לכלי התקשורת כי "צילום הדוכסית היה כבוד עבורי, רגע של אושר טהור. התרגשתי מקבלת הפנים החמימה שלה, הוקסמתי". 

נדמה כי על אף שבית המלוכה הבריטי נותר דיי שמרני גם בסגנון הלבוש, אבל דבר אחד ניתן לומר על הדוכסית: היא יודעת לשמור על מראה סולידי ומלכותי, וגם מוצאת דרך לא לשעמם. היא אולי לא הנסיכה דיאנה, שידעה לחרוג מכללי המשחק המלכותיים גם בסגנון הלבוש, אבל זו בהחלט בשורה מרעננת בנוף המלכותי.