האתר Mornings.co.uk חשף את ארוחות הבוקר הטובות ביותר בבתי מלון בכל עיר בירה ברחבי העולם על פי דירוג המשתמשים באפליקציה Tripadvisor, שכן "הדרך הבטוחה ללבו של כל אורח היא דרך הבטן".

מתוך דירוג ארוחות הבוקר הטובות והטעימות ב־133 ערי בירה, שבשבילן שווה לארוז מזוודה ולנסוע - ישראל הגיעה למקום ה־30 והמכובד בזכות מלון הבוטיק "הרמוני" בירושלים שמציע את ארוחת הבוקר הטעימה ביותר מכל המלונות בעיר.

במקום הראשון ברשימה מככב המלון "פארק פלאזה ווסטמינסטר ברידג'" שבלונדון, בבעלות איש העסקים אלי פפושדו, אשר זכה בתואר בזכות 5,363 תגובות משתמשים נלהבות על "ארוחת בוקר מעולה עם כל כך הרבה אפשרויות". "כש־5,000 איש ממליצים על ארוחת בוקר במלון, זה כנראה שווה את המסע", כתבו באתר.

אלי פפושדו (צילום: יוסי אלוני)
אלי פפושדו (צילום: יוסי אלוני)


את המקום השני תפס מלון "ארטמידה" שברומא, עם צוות "שיביא לך את המעדנים של השפים והמאפים, כמו טירמיסו, ברוסקטה חמה, קנולי סיציליאני ועוד שלל פיתויים משתנים". אסיה נכנסה לרשימה במקום השלישי, עם מלון ה"טריידרס" בעיר הבירה קואלה לומפור שבמלזיה. לונדון נכנסה שלוש פעמים לרשימת עשרת המקומות "המובילים והטעימים", והוכיחה שכשזה מגיע לארוחות בוקר הבריטים יודעים מה הם עושים.


ארוחות הבוקר המובילות בבתי המלון


1.   Park Plaza Westminster Bridge , בריטניה 

2.    Hotel Artemide , איטליה

3.    Traders Hotel , מלזיה

4.    Chatrium Hotel Riverside , תאילנד

5.    Shangri-La Bangkok , תאילנד

6.    Premier Inn London County Hall Hotel , בריטניה

7.    Hotel Palazzo Zichy , הונגריה

8.    The Tower Hotel , בריטניה

9.    Sandals Royal Bahamian , איי בהאמה

10. Shangri-La Kuala Lumpur , מלזיה