חיילי משמר הגרנדירים במשמר המלוכה הבריטי רוצים שהדוכסית קייט מידלטון תשמש הקולונל של הרגימנט. אם תמונה, היא תהיה האישה הראשונה בתפקיד ב-366 שנות היחידה, לאחר שהנסיך אנדרו הודח מהתפקיד בשל האישומים נגדו בארה"ב.

כאשר המלכה אליזבת השנייה החליטה להדיח את הנסיך אנדרו מכל תאריו הצבאיים לפני כשבועיים, בשל המשך ההליכים נגדו בתביעה האזרחית על תקיפה מינית, הוא איבד גם את תפקיד הקולונל של הרגימנט במשמר הגנדירים. הוא החזיק בתואר הייצוגי מאז 2017, אז החליף את אביו, הנסיך פיליפ, שפרש אחרי 42 שנה.

כעת, המלכה היא הקולונל בפועל של הרגימנט, אולם היא אמורה למנות מחליף קבוע. הסאנדיי טיימס דיווח כי חיילי המשמר הביעו את רצונם כי הדוכסית מקיימברידג' וכי ההחלטה על זהות הקולונל החדש - שלא היה הדוכסית קייט - שהייתה אמורה להתפרסם מחר נדחתה בינתיים למועד בלתי ידוע.

"בסקר בלתי מחייב שקיימנו בקרב החיילים, כולם רצו שזו תהיה קייט", אמר גורם בכיר במשמר לעיתון. "כולנו מעריצים את האופן שבו היא השתלבה והתנהגה, נראה שהיא אף פעם לא טועה. כל מה שהיא לוקחת על עצמה, היא מתחייבת אליו באופן מלא ואנחנו רוצים מישהו שבאמת יהיה מעורב אתנו".