“העסקה בין איראן לארה”ב לחזרה להסכם הגרעין - מוכנה עד לפרטים”, כך מסר מקור איראני לשבועון הצרפתי “לה קנאר אנשנה”. לדברי אותו מקור, “נותר לסגור כמה ערבויות”. לפי המקור, האיראנים מעוניינים שהעסקה תיחתם בסביבות ה־11 בפברואר, תאריך עלייתו לשלטון של האיתוללה חומייני עם המהפכה האסלאמית.

אותו מקור מציין עוד כי הדחתו של סגן ראש המשלחת האמריקאית לשיחות ריצ’רד נאפיו, היוותה איתות של “רצון טוב” כלפי איראן, שמצדה תסכים לשחרר כמה עצורים בעלי אזרחות כפולה - אמריקאית ואיראנית. איראן זקוקה להמשך הפעילות המסחרית של חברות הנפט האמריקאיות ושל ענקית התעופה בואינג, וביקשה התחייבות כי ההסכמים עמן לא יופרו גם אם ארה”ב תפרוש שוב מההסכם.

ראש הצוות האיראני לשיחות הגרעין, סגן השר החוץ עלי באגרי, תדרך את ועדת החוץ והביטחון של הפרלמנט האיראני בעוד ההפסקה בשיחות בווינה נמשכת. הוא הדגיש בדבריו בוועדה כי וושינגטון וטהרן לא ניהלו מגעים ישירים, וציין כי למרות ההתקדמות המשמעותית, כמה נושאים גדולים עדיין נותרו פתוחים, וכי “הצד השני” נכון להסרת חלק מהעיצומים.

מאידך, העיתון “טהרן טיימס”, היוצא לאור בשפה האנגלית ומזוהה עם המשטר, יצא עם כותרת הרבה פחות אופטימית: “ארה”ב מתנערת מאחריות בשיחות וינה”.