סערת המסיבה: ארבעה עוזרים בכירים של ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, הודיעו על התפטרותם אמש (חמישי) לאחר השערורייה בה ממשלתו הייתה מעורבת.

ראש המדיניות של ג'ונסון, מונירה מירזה, ראש הסגל דן רוזנפילד, המזכיר הפרטי הראשי הראשי מרטין ריינולדס ומנהל התקשורת ג'ק דויל, עזבו את תפקידם ימים ספורים לאחר שנחשף כי ראש הממשלה השתתף במסיבה בביתו ברחוב דאונינג 10, תחת השם "הבא את האלכוהול שלך", בזמן הסגר הראשון במדינה בעקבות התפרצות נגיף הקורונה.

מהדיווחים עולה כי במאי 2020, בעיצומו של הסגר הראשון, שלח אחד מעוזריו הבכירים של ג'ונסון הזמנה ליותר ממאה אנשי צוות למסיבת "הביאו את המשקה שלכם!" בגינה של דאונינג 10 כדי "לציין את מזג האוויר הנחמד". עדי ראייה סיפרו כי כ-40 בני אדם השתתפו באירוע, בהם גם ג'ונסון ורעייתו קארי.

בתוך כך, לפני כשבועיים ראש ממשלת בריטניה הכחיש את הטענות של יועצו לשעבר, כי נטען בפניו של ג'ונסון שהמסיבה היא עבירה על חוקי הקורונה במדינה, וטען כי דבריו של היועץ הם שקריים.

ראש הממשלה הבריטי נשאל על ידי כתבים האם שיקר לציבור ולפרלמנט והשיב בשלילה, וטען: "אף אחד לא אמר שמה שאנחנו עושים, הוא בניגוד לכללים, האירוע המדובר היה אירוע במסגרת העבודה". בהמשך, נשאל האם הוא מתכוון להתפטר במידה ויוכח כי שיקר, וסירב לענות.