נשיא איראן איברהים ראיסי נאם היום (שישי) לרגל יום השנה ה-43 למהפכה האסלאמית במדינה שאירעה ב-1979. במסגרת הנאום התייחס הנשיא למשא ומתן הגרעיני עם המעצמות בווינה ואמר: "אין לנו תקוות לשיחות שמטרתן להחיות את ההסכם מ-2015".

ראיסי הוסיף כי "אנו תולים תקוות בעמנו ובמדינתנו לעולם לא תלינו תקווה בווינה או בניו יורק". עם זאת, הוא ציין כי מדיניות החוץ של איראן היא במעמד של "יחסים מאוזנים עם העולם, ומייחסים חשיבות מיוחדת למדינות השכנות". הנשיא התייחס למהפכה האסלאמית ואמר: "המדינה העצמאית ביותר בעולם היא הרפובליקה האסלאמית. מוסלמים ומדוכאים אוהבים את המהפכה שהתרחשה באיראן".

לדבריו, "חופש, צדק ועצמאות הם הסיסמאות של המהפכה האסלאמית שהם נשא ועדיין נושא. המהפכה יצרה ציוויליזציה חדשה שיש לה מאפיינים חשובים והיא דוחה שחיתות ואי צדק".

הקהל שנכח בנאומו של ראיסי קטע את נאומו שוב ושוב בקריאות "מוות לאמריקה", שהייתה סיסמה ייחודית במהפכה, וקראו גם קריאות "מוות לאנגליה" ו"מוות לישראל". זו השנה השנייה בה האיראנים חוגגים את יום השנה למהפכה, וברחובות טהרן ניתן היה לצפות בשיירות רכב ובדגלי איראן מתנופפים בכל רחבי העיר.