סגן מפקד חיל האוויר המלכותי של בריטניה, מרשל אוויר אנדרו טרנר, הושעה אחרי ששכן שלו התלונן במשטרה כי הוא הסתובב עירום לחלוטין בגינת הבית ואף הפנה לעברו את ישבנו. התקרית, שנחשפה בצהובון הסאן, התרחשה באוגוסט שעבר, כאשר הקצין הבכיר הסתובב כשהוא חשוף כולו בחצר מול עיניו של השכן סיימון הרברט, שמתגורר בקוטג' הסמוך בעיירה קייברשם שבברקשייר, כ-70 ק"מ ממערב ללונדון.

"השכן של טרנר ראה אותו מסתכל עליו ועל משפחתו מהגינה שלו", סיפר מקור אלמוני לסאן. "הוא היה בשטח שלו, אבל הוא היה עירום. הוא חשף את החלק האחורי שלו בפני סיימון".

הרברט אמר לדיילי מייל כי הוא היה "המום" מהאירוע, וכי גם בת הזוג שלו, לסלי סטיבנס, ובתה (18), שהיו עמו, נותרו "מרוגזות לחלוטין". "אני מרגישה לחוצה מאד לגבי התקרית", העידה סטיבנס. "אני כבר לא מרגישה בנוח כשאני יוצאת החוצה".

לדברי הרברט, הוא חשש תחילה שטרנר אינו חש בטוב, אולם אחרי שהתעמת עמו על האירוע, הוא החליט להתלונן במשטרה. אחרי שנאספו העדויות, החליטו במשטרה שלא להמשיך בהליכים פליליים, אלא לסגור את הפרשה עם מכתב התנצלות מצדו של טרנר.

בשבוע שעבר, הגיע המכתב שבו התנצל טרנר על "הטרדה בהיסח הדעת וללא כל כוונה". אולם הרברט אמר כי הקצין הבכיר לא הודה ישירות במעשה ורק רצה "להתחמק מאחריות" ועל כן הם מערערים על ההחלטה שלא להמשיך בהליכים נגד טרנר.

מהדיווח עולה כי טרנר (54), קצין בכיר לשעבר בכוחות המיוחדים שממונה על הפעלת הכוח של חיל האוויר המלכותי, הושעה לפני כשבועיים מתפקידו אחרי שהודיע למפקד החיל, סר מייק וויגסטון, על החקירה. במסר שהועבר לכל המפקדים בחיל נאמר כי הוא "פרש בשל סיבה אישית".