התקפה חריפה על האזרח מס' 1 (לשעבר): העיתונאית איילה חסון התייחסה היום (שבת) לפרסומים האחרונים על הנשיא לשעבר רובי ריבלין, ביניהם התחקיר על התעמרות בעובדים, לכאורה, בבית הנשיא לשעבר. כמו כן התייחסה לפרסום בוואלה! ביום שישי האחרון, כי ריבלין לא היה מרוצה מהמושבים שקיבל חזרה לארץ מדובאי והתיישב במושבי הדיילים. לדבריה, התדמית האמיתית של ריבלין הוסתרה מעיני הציבור.

בפתח דבריה אמרה חסון: "זה סיפור מעניין עם מוסר השכל. אזרח שהיה נחשף לסיפור על הנשיא ריבלין במשך שבע שנות כהונתו בתוכניות הטלוויזיה והרדיו ובקרב בעלי הטורים, היה מתרשם מכך. ריבלין הוא ממש סבוש חמים, טוב לב ואוהב אדם. ככה האכילו אתכם בלוקשים שבע שנים".

לטענת חסון, לריבלין הייתה מערכת יחסי ציבור משומנת שזרתה חול בעיני הציבור. "הייתה לו חסינות ואתם יודעים למה. עד שסיים את הקדנציה שלו ואז עד לפני החודש, העיתונאי יוסי מזרחי פרסם כתבה עם עדויות של עובדי בית הנשיא שמהם עלה איך ריבלין הוא בכלל לא סבוש חביב אלא יותר איש מרושע שנהג כל השנים להתעמר בעובדי בית הנשיא - קללות, צעקות, דחיפות. מאז גם אנחנו נחשפנו לעוד עדויות על ההתעמרות שלו בעובדי בית הנשיא, ושמענו על אנחת הרווחה העצומה של העובדים כשהסתיימה הקדנציה של ריבלין ועל השמחה שלהם מהעבודה עם בני הזוג האדיבים והחמים הנשיא הרצוג ורעייתו מיכל".

לדברי חסון, "בשלהי כהונתו נחשפנו לכך שסבא רובי מכר את הדירה הפרטית שלו וניצל את הסעיף בחוק שמאפשר לו לשכור דירה על חשבון משלם המסים. אכן, הוא שכר דירה בסכום של 18 אלף שקלים בחודש. גם זה חלילה לא פתח את המהדורות או כיכב בהן ואתם יודעים למה. מה מוסר ההשכל לכם הצופים הנכבדים בבית וצרכני התקשורת? - גם בימים האלה, מכבש יחסי הציבור התקשורתי ממשיך לעבוד במלוא המרץ".

חסון הוסיפה כי "שוב בונים תדמיות לכמה פוליטיקאים ואנשי מפתח, ללא שום קשר למציאות, מנסים להעלים מהציבור סיפורים קשים על אותם מסוקרים. מפעילים מכבש דורסני של סתימת פיות. אז תזכרו איך שבע שנים עבדו עליכם עם התדמית של סבא רובי החביב, ותגידו לעצמכם עד כאן".