מלחמת רוסיה-אוקראינה: בצל היום העשירי למתקפה הרוסית על ערי אוקראינה, ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש אמש עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. בשיחה, שנערכה כשלוש שעות, השתתף גם שר הבינוי והשיכון זאב אלקין שסייע בתרגום. בתוך כך, בנט הוא ראש המדינה הראשון בעולם שמבקר במוסקבה ונפגש עם פוטין מאז תחילת המלחמה.

לאחר הפגישה, ראש הממשלה בנט נחת ברלין, שם פגש את קנצלר גרמניה, אולף שולץ. בנט ושולץ נועדו במשך כשעה וחצי ואכלו ביחד ארוחת ערב, במהלכה שוחחו על מספר סוגיות, בהן המצב בין אוקראינה ורוסיה. בתום הפגישה, פורסמה הודעה רשמית בגרמניה לפיה "השניים חולקים מטרה משותפת - סיום הלחימה באוקראינה, בהקדם האפשרי".

במהלך הערב, שוחח ראש הממשלה פעמיים עם נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי. כמו כן, קיים בנט שיחה עם נשיא צרפת, עמנואל מקרון.

ראש המל"ל ד"ר איל חולתא ליווה את בנט בפגישה, יחד עם היועצת המדינית שמרית מאיר ודובר ראש הממשלה מתן סידי. ביקורו של ראש הממשלה בנט נקבע בתיאום עם ארה״ב, גרמניה, צרפת ובשיח שוטף עם אוקראינה. בפגישה, שוחחו השניים גם על מצבם של הישראלים והקהילות היהודיות כתוצאה מהקונפליקט הצבאי ועל ההתקדמות בשיחות הגרעין בווינה. בנט הביע בשיחה את עמדתה של ישראל והתנגדותה לחזרה להסכם הגרעין. 

כאמור, בנט שוחח עם פוטין ביום ראשון האחרון על המצב בין רוסיה ואוקראינה. ראש הממשלה אף הציע לפוטין לתווך בשיחות, אך נשיא רוסיה סירב. עוד נמסר כי הנשיא פוטין ציין כי הוא נכון למו"מ. בהקשר זה, אמר רה"מ כי ישראל מוכנה לסייע ככל שתתבקש ובכל עת ביישוב המשבר ובקירוב הצדדים, נוכח מעמדה המיוחד אשר מאפשר לה להשיג אוזן קשבת מכולם. 

חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) בתגובה לדיווח: "בזמן שבנט עושה מעצמו צחוק, הם גם עושה צחוק מישראל. ייקח לנו שנים לתקן".