האזינו לראיון המלא: חבר הכנסת אלי כהן (הליכוד), לשעבר שר המודיעין והכלכלה, התייחס להפסקת האש שאמורה להיכנס לתוקפה בין רוסיה לאוקראינה, וביקר הבוקר (שני) את עיסוקו של ראש הממשלה נפתלי בנט במלחמת רוסיה-אוקראינה בראיון לגדי נס ברדיו צפון 104.5fm.

"הגורמים בישראל צריכים לראות את האינטרס של ישראל ושל העם היהודי", אמר תחילה. "הייתי רוצה יותר לראות את בנט נוסע לביידן כדי להתריע על הסכם הגרעין הגרוע ביותר למדינת ישראל שהולך ונרקם".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

לדבריו הוא מצפה לראות את בנט, לפיד וגנץ בעולם מדברים על הסכנה המוחשית לא רק לישראל אלא לעולם כולו: "בהסכם הגרעין לא ראיתי שמדברים על הצרת מימון כספים מאיראן לארגוני הטרור. הסרת הסנקציות יזרימו יותר כסף לאיראן וזה אומר יותר כסף לחמאס, לג'יהאד ולחיזבאללה".

שיחות הגרעין בווינה (צילום: רויטרס)
שיחות הגרעין בווינה (צילום: רויטרס)

האם מטרתו של בנט הייתה להמשיך לתת לנו מטריית הגנה מול רוסיה? כהן חושבת אחרת: "מדינת ישראל לא הייתה צריכה להתערב ולהרים פרופיל בהקשר של הסכסוך בין רוסיה לאוקראינה, אלא לעודד כמה שיותר עלייה של יהודים למדינת ישראל". בנוסף חזר והדגיש את תשומת הלב שצריכה להיות נתונה להסכם הגרעין האיראני: "בנט מטפל איפה שלא צריך, ואיפה שצריך - קולו נדם".

כהן התייחס גם לעלייה של בנט בסקרים: "אין ספק שזה נותן לו נקודות תקשורתיות בעולם. השאלה היא מה יוצא למדינת ישראל מזה. הסוגיה החשובה ביותר מבחינתנו לא מטופלת בכלל".