לראשונה מפרוץ מלחמת האזרחים ב-2011: נשיא סוריה, בשאר אל-אסד הגיע היום (שישי) לאיחוד האמירויות ונפגש שם עם ראש הממשלה של איחוד האמירויות וסגן נשיא איחוד האמירויות, השייח' מוחמד בן ראשד אאל מכתום ובכירים נוספים.

במהלך הפגישה הדגיש השייח' כי "איחוד האמירויות שמחה לפתח דרכים חדשות בשיתוף הפעולה הנבנה עם סוריה ולמצוא הזדמנויות חדשות שבאמצעותן ניתן לקדם היבטים חדשים של שיתוף פעולה ופיתוח האינטרסים בין שתי המדינות". במהלך הפגישה, שהתקיימה בארמון אל-שאטי, בירך השייח' מוחמד בן זאיד, נסיך הכתר של נסיכות אבו-דאבי, על ביקורו של הנשיא הסורי, שהגיע למדינה במסגרת התייעצות ותיאום מתמשך בין שתי המדינות בנושאים שונים. 

כמו כן, הצדדים הדגישו את החשיבות של שמירה על שלמותה הטריטוריאלית של סוריה ונסיגת הכוחות הזרים ממנה. בנוסף, הצדדים הסכימו על החשיבות לתמיכה מדינית והומניטרית בסוריה ובאזרחיה, על מנת להגיע לפתרון בדרכי שלום. השייח' בן זאיד הדגיש בפני סוריה כי היא נדבך חשוב בביטחון הערבי, וכי איחוד האמירויות שמחה לחזק את שיתוף הפעולה איתה. הם גם החליפו דעות ועמדות בנושאים ובהתפתחויות האזוריות והבינלאומיות בעלות עניין משותף.