בובת לגו בגודל אנושי, כפתור עריכה לציוצים בטוויטר והצעת עבודה כרועה חתולים: 1 באפריל, שצוין שלשום, שוב סיפק השראה למתיחות ברחבי העולם.

בחברת לגו הציגו את "דמות המקסי", בובה בגובה 1.70 מטרים, והצהירו: "משהו גדול מגיע, ואנחנו מתכוונים למשהו ממש, ממש גדול". בלגו הסבירו כי הבובה מתאימה למסעות משותפים כעמית זמני לעבודה, כמאמן אישי בחדר כושר ואפילו כאסטרונאוט. "לא תבינו איך יכולתם לחיות בלעדיו", הבטיחו בחברה.

בטוויטר הכריזו על תוספת חשובה שהמשתמשים המתינו לה שנים. "אנחנו עובדים על כפתור עריכה", נכתב בציוץ בחשבון הרשמי של החברה.

מתיחות נוספות: החשבון הרשמי של אתר החדשות ווילס אונליין הודיע כי שמו של הגשר החוצה את נהר סוורן, המפריד בין אנגליה לבין ווילס, ישונה מ"הנסיך מווילס" לשמו של הכדורגלן הוולשי גארת' בייל. כמו כן, חברת קוטקס למוצרי היגיינה לנשים הודיעה על השקת מגן תחתון משוקולד כי "נשים במחזור משוגעות על שוקולד".

בדומינו'ס פיצה בסינגפור הודיעו על כפתור חדש במקלדת לגיימרים שמאפשר להזמין פיצה תוך כדי משחק, ואילו אתר פופולרי לחיפושי עבודה הציע משרה של רועה חתולים.

מי שלא הצטרפה למתיחות היא חברת גוגל, שבמשך שנים נחשבה למובילה בתחום עם סדרה של סרטונים ומשחקים יצירתיים ב־1 באפריל. בשנתיים האחרונות נמנעו בגוגל מפרסום מתיחות חדשות בגלל מגיפת הקורונה. על אף היחלשות המגיפה החליטו בגוגל גם השנה לוותר על המסורת.