המצוד נמשך: רשת CNN דיווחה הערב (שלישי) כי משטרת ניו יורק מחפשת אחר רכב של חברת U-Haul, בעל לוחית רישוי של מדינת אריזונה, בחשד כי הוא קשור לירי ברכבת התחתית בברוקלין. הדיווח מסתמך על תכתובת מייל פנימית, שנשלחה לשוטרים ובלשים במשטרת ניו יורק, והם כוללים בין היתר תמונה אפשרית של הרכב, כאשר הם מבקשים לשים לב במידה וייתקלו ברכב דומה, בעל לוחית רישוי AL31408.

עם זאת, המיילים לא מפרטים כיצד הרכב קשור לאירוע הירי, אולם על פי גורמים במשטרה, חוקרי האירוע איתרו כרטיס להשכרת טנדר השייך לאותה חברה בזירה. כמו כן, לחוקרים יש סרטון של עד ראייה ובו רואים את החשוד. 

 עוד נכתב כי במידה והשוטרים והבלשים נתקלים ברכב - כאשר נמצאים בו בני אדם, עליהם לנקוט ב"אמצעי זהירות קיצוניים" במהלך הניסיון לעצור אותו. עוד נמסר כי במידה והרכב אותר כשהוא רק מנוסעים - יש להודיע באופן מיידי למפקדיהם. על פי הנחייה אחרת, השוטרים נדרשו לעצור את התנועה במידה והם נתקלים בטנדר המדובר, ולאחר מכן לעצור את הנוסעים בו. החברה טרם הגיבה לדיווחים.

עד ראייה שישב ליד החשוד בירי ונורה בברך בזמן שניסה להימלט סיפר כי "הוא עלה על הקרון האחרון ברכבת והתיישב ליד אדם עם תיק שהיה לבוש באפוד של רשות התחבורה המטרופולינית בניו יורק. הוא זרק רימון עשן והחל לירות כ-20 שניות לאחר שהרכבת החלה לנסוע. ניסיתי להגן על אישה בהריון, אנשים החלו להימלט לקדמת הרכבת".

"לפתע הרגשתי כאב חד. הכדור פגע בחלק האחורי של הברך ויצא מהצד השני. שמעתי אנשים צועקים, אבל בגלל העשן הסמיך לא הצלחתי לראות אותם ואת החשוד", תיאר. 


כוחות משטרת ניו יורק ברכבת התחתית (צילום: REUTERS/Jeenah Moon)
כוחות משטרת ניו יורק ברכבת התחתית (צילום: REUTERS/Jeenah Moon)

בתוך כך, גורם בכיר במערכת אכיפת החוק אישר לערוץ כי החוקרים מחזיקים בתיעוד שצילם עד ראייה בעזרת הטלפון הנייד שלו, ובו ניתן לראות את החשוד, שעדיין לא נתפס. מהתיאור שפורסם עולה כי מדובר בגבר בעל מבנה גוף רחב, לבוש באפוד בנייה ירוק וקפוצ'ון בעל כובע אפור, אשר גובהו הוא כ-1.65 מטר.

מייקל ג'יי דריסקול, סגן המנהל של משרדי ה-FBI באזור ציין כי הם עובדים בשיתוף פעולה עם משטרת ניו יורק, וכי הם עוקבים אחר "כל כיווח חקירה אפשרי".