תקרית מביכה נוספת לנשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, לאחר שבתיעוד שהופץ בסוף השבוע תועד בתום נאום ארוך באוניברסיטת צפון בקרוליינה, פונה עם יד מושטת בתנועת לחיצת יד - אולם לא היה שם אף אחד. התיעוד גרר ביקורות רבות על הנשיא, הארמיט דילון, סגנית יו"ר לשעבר של המפלגה הרפובליקנית בקליפורניה אמרה: "זה באמת מוזר, אלא אם כן הם רוצים שהוא ייראה כמו חולה דמנציה". 

באירוע נוסף, טען ביידן במהלך נאום באוניברסיטת פנסילבניה כי הוא שימש שם כפרופסור מן המניין למרות שמעולם לא לימד שם. מוקדם יותר החודש, ביידן כינה בטעות את מישל אובמה, אשתו של הנשיא לשעבר ברק אובמה, "סגנית נשיא ארה"ב לשעבר".

בנאום שנשא בטקס על ספינת הקרב האמריקנית USS Delaware אמר ביידן כי: "אני גאה באשתי על העבודה שהיא עושה כאשת נשיא, עבודה שהחלה כבר בעת שמישל אובמה הייתה סגנית נשיא". נוסף על תיקון הווידאו, בתמלול שנמסר על ידי הבית הלבן לעיתונאים נכתב: "אני גאה בעבודה של אשתי היום, היא התחילה בעבודה הזו עם מישל אובמה בתקופה שבה אני הייתי סגן הנשיא".

כזכור, במהלך פגישת רה"מ בנט עם נשיא ארה"ב, פורסם תיעוד בו נראה ביידן מנמנם קלות במהלך דבריו של ראש הממשלה. ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, התייחס בזמנו לתקרית ואמר: "שמעתי שביידן היה מאוד קשוב בפגישה הזאת".