משרד ההגנה הסורי טען הערב (שישי) כי מספר טילים נורו לעבר מספר מטרות באיזור העיר מיסיאף ומחוז חמה. לדבריהם כי חמישה נהרגו בתקיפה ושבעה נפצעו, כמו כן נגרם נזק לרכוש.

 סוכנות הידיעות הסורית דיווחה כי כמות רבה של טילים נורו לעבר המטרה, חלקן פגעו באדמות חקלאיות וגרמו לנזק. במקביל לכך, בכלי תקשורת בסעודיה דווח כי התקיפה כוונה לעבר משלוח נשק איראני בנמל טרטוס, כ- 25 ק"מ מהגבול עם לבנון, שיועדה לחיזבאללה ול"מרכז מחקר מדעי" בעיר מיסיאף.


בשבוע שעבר, בתקשורת הסורית דווח כי ישראל ביצעה ירי ארטילרי לעבר העיירה ג'באטה אל-ח'שב באזור קוניטרה, הסמוך לגבול. זאת, לאחר שמוקדם יותר סוכנות הידיעות הערבית הסורית (סאנא) דיווחה על תקיפה נוספת שישראל ביצעה במהלך הלילה ביעדים בכפר חאדר הסמוך לקוניטרה.

לפי הדיווח, במהלך התקיפה נורו מספר טילים לעבר המטרות, ונגרם נזק לרכוש בלבד. עוד דווח כי התקיפות בוצעו סמוך לגבול עם רמת הגולן, במקום בו נמצאות מיליציות המזוהות עם איראן וחיזבאללה, וכן בסיס של "ההתנגדות הסורית לשחרור הגולן". לפני שבועיים דווח על תקיפה ישראלית נוספת, לכאורה, בסוריה בה נהרגו ארבעה חיילים. לפי הדיווח, התקיפה, שבוצעה סמוך לדמשק, כוונה נגד משלוח נשק של חיזבאללה. 

בעבר דווח כי באזור התקיפה ישנו מפעל לייצור טילים ולדיוק טילים של התעשיות הביטחוניות הסוריות שכבר הותקפו פעמים רבות בעבר. מדובר באחד משלושת המרכזים למחקרים מדעיים. האתר במסיאף קרוב יחסית לבקעת הלבנון, האזור שבו לפי פרסומים זרים נמצאים מפעלי דיוק הטילים של חיזבאללה.