אזרחי לבנון יצאו היום (ראשון) לבחור את 128 חברי פרלמנט שייצגו אותם בשנים הקרובות. מספר המועמדים לבחירות עמד על 719 מועמדים, כאשר מספר בעלי זכות ההצבעה עמד על ארבעה מיליון אזרחים. בתוך כך, אחוז ההצבעה בקרב אזרחי המדינה נמוך מאוד, גם בהשוואה למערכות בחירות קודמות. כאשר, במעוז חיזבאללה, הבקאע הלבנונית, אחוז ההצבעה עד השעה 17:00, עמד על 26% בלבד.

נשיא לבנון, מישל עאון אמר היום: "ההצבעה היא חובה והאזרחים אינם יכולים לא להתחשב בכך. אנו מקווים שכולם, יצאו להצביע, עליהם להתעקש להשתתף בבחירות". בנוסף, ראש הממשלה, נג'יב מיקאתי, אמר כי "המדינה על כל מנגנוניה, מתגייסת לבחירות הדמוקרטיות הללו, ועד כה הן מתנהלות כשורה". הוא הוסיף כי "על הלבנונים לבחור את הטובים ביותר, ואת אלו שהם מוצאים לנכון. אני משבח את כל המאמצים שנעשו ויעשו על ידי השופטים, הפקידים ואנשי הביטחון".

כאמור, הקלפיות פתחו את שעריהן בשעה 7 בבוקר. בבחירות משתתפות כ-103 רשימות, על פני 15 מחוזות בחירה שונים. שר הפנים הלבנוני אמר כי "הספירה תתקיים בשעות הלילה בקלפיות שיהיו מאובטחות באבטחה הנדרשת. אני אהיה בכל הקלפיות והתוצאות יפורסמו בהקדם האפשרי".