הבחירות בלבנון: ספירת הקולות טרם הסתיימה, אולם הבוקר (שני) הסתמן כי ארגון חיזבאללה ובעלות בריתו זכו ברוב של 71 מושבים מתוך 128 מושבים בפרלמנט, אך יחד עם זאת, כוחן נחלש לטובת מתנגדיהן. עם זאת, גורמים בלבנון סיפרו לרויטרס כי ככל שהתקדמה הספירה, גוש חיזבאללה בפרלמנט לא יצליח לשחזר את ההישג מהבחירות הקודמות ולא יזכה במרבית התושבים.

מספירת הביניים של הקולות עלה כי הפוליטיקאי הדרוזי בעל הברית של חיזבאללה, טלאל ארסלאן, איבד את כסאו עבור מארק דאו. התוצאות הראשוניות גם הצביעו על ניצחונות של לפחות חמישה חברי סיעות עצמאיות שניהלו מסע בחירות על מצע של רפורמה ולקחו בחשבון את הפוליטיקאים המואשמים בהובלת לבנון למשבר החמור ביותר מאז מלחמת האזרחים שלה בשנות ה-80. 

על פי דיווחים בלבנון מפלגת "הכוחות הלבנוניים" שמתנגדת בתוקף לחיזבאללה, זכתה בלפחות ב-20 מושבים והיא עלולה לעקוף את "התנועה הפטריוטית החופשית"  - בעלת הברית של ארגון הטרור השיעי והמפלגה הנוצרית הגדולה ביותר בפרלמנט, שלפי שעה זכתה ב-16 מושבים. 

כעת נשאלת השאלה האם חיזבאללה ובעלי בריתו יוכלו להיאחז ברוב תומך בפרלמנט הלבנוני, לרבות אלה במושבים המוסלמיים הסונים בהם מתמודדים בעלי ברית ומתנגדיה של התנועה השיעית, כאחד. 

הבחירות הנוכחיות הן הראשונות מאז החלה ההתמוטטות הכלכלית ההרסנית של לבנון לאחר הפיצוץ האדיר בנמל ביירות ב-2020 שפגע בעיר ובסביבתה.