נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, הצהיר היום (שבת) כי הוא מוכן להיפגש עם מנהיג קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, "אם הוא יהיה רציני". דבריו של ביידן נאמרו בתום מפגש שקיים בדרום קוריאה עם נשיאה, יון סוק-יאול בסיאול. בנוסף, ביידן חשף בפגישה כי ארצות הברית הציעה חיסון לצפון קוריאה ולסין, אך אלו לא הגיבו לכך. 

בשיחה בין הנשיאים, הצדדים דנו ביכולות הגרעיניות ה"מדאיגות" של צפון קוריאה, ובהצהרה משותפת, סוכם כי המדינות יעמיקו את בריתן על מנת להגביר את הצעדים להרתעתה עד לפירוקה של צפון קוריאה מנשק גרעיני, אך המדינות שומרות לעצמן את הזכות לנהל מגעים עם פיונגיאנג.  

נזכיר כי נשיא דרום קוריאה אמר לפני כשבוע כי "בעוד שתוכניות הנשק הגרעיני של צפון קוריאה מהוות איום לא רק על הביטחון שלנו ושל צפון מזרח אסיה, הדלת לדיאלוג תישאר פתוחה כדי שנוכל לפתור את האיום הזה בדרכי שלום. דרום קוריאה מוכנה להציג 'תוכנית נועזת' לחיזוק כלכלת צפון קוריאה אם היא תתחיל בתהליך להשלמת פירוק הגרעין".

עם זאת, לפי כחודש הצהירה קים יו ג'ונג, אחותו רבת ההשפעה של מנהיג קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, לאחר סדרת הניסויים שביצעה המדינה, כי אם קוריאה הדרומית תפתח במתקפה נגד מדינתה - היא "תושמד" באמצעות נשק גרעיני.