יממה לאחר הטבח בבית הספר היסודי בטקסס, מושל המדינה גרג אבוט קיים הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים בה התייחס לאירוע הקשה. "האנשים כועסים ובצדק. אירועים כמו הירי האחרון קורעים את הקהילה שלנו לגזרים, כשהתפקיד שלנו הוא להבטיח שזה לא יקרה", אמר אבוט.

עוד הוא הוסיף כי "הילדים לא יחזרו עוד לבית הספר, בלשון המעטה אוולאדה הזדעזעה עד היסוד. נשארנו עם משפחות שבורות שליבן התפורר לנצח. כל הטקסנים חייבים להתאחד ולתמוך במי שנפגע מהטרגדיה", קרא מושל המחוז על הבמה.

במהלך דבריו, התפרץ למסיבת העיתונאים נציג טקסס לשעבר בבית הנבחרים האמריקאי בטו או'רורק. או'רורק נכנס לדבריו של המושל וניתן היה לשמוע בשידור כשהוא אומר לנוכחים "זה היה צפוי". הנציג לשעבר סולק מהמקום על ידי אנשי אבטחה.

בנוסף, סטיבן מקרו, מנהל המחלקה לביטחון הציבור בטקסס חשף פרטים נוספים על הרוצח בן ה-18. הרוצח, סלבדור ראמוס, נשר מבית הספר התיכון בעיר והרשויות טרם הצליחו למצוא רישום פלילי קודם לאירוע. על פי מקרו, ראמוס קנה כבר ב-17 למרץ נשק חצי אוטומטי בחנות למוצרי ספורט. יום למחרת הוא קנה 375 קליעים עבור אותו רובה. ב-20 למרץ הוא רכש רובה נוסף באותה חנות.

בתוך כך, פרטים חדשים על הטבח בו נרצחו 19 תלמידים ושתי מורות ממשיכים להיחשף מדי שעה. היורה, שחוסל על ידי איש משמר הגבול האמריקאי, פרסם שלושה פוסטים בפייסבוק לפני שיצא למסע הרצח. חצי שעה לפני שפתח בירי, כתב הרוצח: "אני הולך לירות בסבתא שלי". פוסט לאחר מכן, הוא אישר שביצע את הירי אותו הבטיח. הסבתא עצמה, כך על פי המושל אבוט, התקשרה למשטרה לאחר שנורתה ודיווחה להם על האירוע. על פי אבוט, בפוסט השלישי והאחרון, היורה הצהיר על כוונתו ופרסם שהוא עומד להיכנס לבית ספר ולרצוח ביריות את הנוכחים.