הטבח בבית הספר בטקסס: מיה סריו בת ה-11, שניצלה מהירי ההמוני שהתרחש ביובלדי, סיפרה היום (שישי) בריאיון לרשת CNN על האירוע הקשה. סריו סיפרה כי חששה שהרוצח יחזור בשבילה אז מרחה עצמה בדם של חברתה והעמידה פני מתה. 

עוד סיפרה הילדה כי היא וחבריה לכיתה צפו בסרט "לילו וסטיץ'" כאשר המורים התבשרו שיש יורה בבניין. לדבריה, מורה אחת ניגשה לנעול את הדלת אבל היורה עמד שם וירה מהחלון. 

מיה סיפרה כי הכל קרה כל כך מהר, המורה נסוגה לכיתה והיורה הלך אחריה. "היורה הסתכל על אחת המורות בעיניים, אמר 'לילה טוב' ואז ירה בה", אמרה. לאחר מכן, הוא פתח באש וירה במורה השנייה וברבים מחבריה של מיה. 

הטבח בבית הספר בטקסס (צילום: REUTERS/Marco Bello)
הטבח בבית הספר בטקסס (צילום: REUTERS/Marco Bello)

לדבריה, כדורים עפו לידה, ושברים פגעו בכתפיה ובראשה, הילדה טופלה מאוחר יותר בבית החולים ושוחררה. מיה סיפרה כי לאחר שירה בתלמידים בכיתתה, היורה עבר דרך דלת לתוך כיתה סמוכה. והיא שמעה צרחות, וקול יריות בכיתה ההיא.

עם זאת, לאחר שהיריות פסקו, היא אומרת שהוא החל להשמיע מוזיקה עצובה. היא תיארה את המוזיקה כסוג שבה "אתה רוצה שאנשים ימותו". הילדה וחבריה הצליחו לחייג מהטלפון של אחת המורות למוקד החירום.

"זה הרגיש כאילו שלוש שעות שכבתי שם, מכוסה בדם של חברה שלי", היא סיפרה לרשת CNN. כשסיפרה את החלק הזה במהלך הראיון, היא התחילה לבכות, ואמרה שהיא פשוט לא מבינה למה השוטרים לא נכנסו פנימה והצילו אותם.