סוכנות הידיעות האיראנית פארס פרסמה רשימה של חמישה אנשי עסקים ישראלים מתחומי הביטחון, הטכנולוגיה והסייבר וכתבה: "הציונים שחייבים לחיות במסתור". עוד כתבה כי "אלו שמנסים לפגוע במדינות מוסלמיות לא מודעים לכך שגם משפחותיהם, הקולגות שלהם וכלל פעילויותיהם נמצאים תחת המעקב המודיעיני של לוחמי ההתנגדות, יומם ולילה".

הסוכנות המשיכה באיומיה ורשמה כי המידע שברשותה כולל מידע מפורט בנוגע לבני משפחותיהם של הדמויות המדוברות, כתובות מגוריהם ומקום עבודתם, מספרי טלפון ניידים וכו'. עוד הוסיפה הסוכנות כי "מבוקשים" נוספים מתחום הצבא והסייבר חשופים לנקיטת אמצעים נגדם, כפי שיפורסם לטענתה בעתיד. עוד כתבה כי בכיר ישראלי שפורסם עליו מידע על ידי סוכנות הידיעות בעבר שינה את מקום מגוריו ועבודותו, אך ללא הועיל כי גם אלו אותרו כאמור על ידי "כוחות ההתנגדות". 

חמשת הישראלים המוזכרים בכתבה הם עמוס מלכא, שכיהן כראש אמ"ן, עמיר לוינטל, מייסד חברת סייבר המתמקדת במערך הרכבת, גל גנוט, בכיר ב-8200, ענבל אריאלי, שתוארה על ידי הסוכנות כ"יזמית בכירה ואחת ממאה המשפיענים בתחום הטכנולוגי בישראל", ועמית מלצר, "מעורה בסצינת הסייבר הישראלית", כך לפי הסוכנות. 

זה מתרחש על רקע איומיה של איראן הבוקר (שני) שתנקום בישראל על חיסול קצין משמרות המהפכה, ועל רקע אזהרת המסע לטורקיה לישראלים, לאור החשש מנקמה איראנית ביעדים ישראלים בעולם. כזכור, לפני כשבוע חוסל קצין בכיר במשמרות המהפכה בטהרן ששירת בכוח קודס בסוריה. משמרות המהפכה אישרו כי הקצין שחוסל הוא עקיד (קולונל) חסן סיאד ח'דאירי והטילו את האחריות על "אויבי המהפכה וגורמים הקשורים ליהירות העולמית", כינוי לארה"ב ולישראל. 

הלווית קצין משמרות המהפכה באיראן (צילום: רויטרס)