במסגרת השימוע הפומבי הראשון של הוועדה החוקרת את מהומות הקפיטול משנת 2021 שהתקיים אתמול, העידה גם בתו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, איוונקה טראמפ, ונשאלה לגבי עמדתה בנוגע לטענותיו של אביה כי התוצאות בבחירות 2020 זויפו. טראמפ אמרה כי לאחר ששמעה את התובע הכללי לשעבר בממשל טראמפ, וויליאם בר, מנסה להסביר לאביה שוב ושוב כי הוא הפסיד בבחירות, דעתה השתנתה והיא איננה מאמינה שיש בסיס לאמירות שהתוצאות זויפו. 

"אני מקבלת את דבריו של בר", מסרה היועצת לשעבר של הנשיא.

באחד הסרטונים שהוצגו על ידי הוועדה נראה התובע הכללי לשעבר בממשל טראמפ אומר כי טענותיו חסרות הבסיס של טראמפ על הונאת בחירות הן "בולשיט", כך לפי דבריו: "הודעתי לנשיא יותר מפעם אחת, באופן שאינו משתמע לשתי פנים, כי אינני מוצא שום הוכחה לכך שהתרחשה תרמית שהשפיעה על תוצאות הבחירות. גם שנה וחצי לאחר מכן, אין שום הוכחה שהייתה אחת כזו. אני אמרתי לנשיא בזמנו שלא אקח חלק בהצהרותיו כי הבחירות זויפו". 

כזכור, ארבעה מפגינים נהרגו ולמעלה מ-50 בני אדם נעצרו במהלך המהומות החריגות שהתרחשו בוושינגטון ב-6 בינואר 2021, כאשר תומכי טראמפ פרצו לקונגרס וגרמו להפסקת הדיון בנושא תוצאות הבחירות. בתום דיון ממושך - שהופסק בשל התפרצות המפגינים -  הקונגרס אישר באופן רשמי את נצחונו של ביידן בבחירות.