גל מקרי המוות באיראן מתרחב: סוכנות הידיעות האיראנית "פארס" הודיעה הבוקר (שני) כי שני חברים ביחידת התעופה והחלל של משמרות המהפכה נהרגו במהלך משימה וב"תאונת דרכים" בעיר חומיין שבצפון מזרח המדינה. 

על פי הסוכנות, עלי קמני, נהרג בתאונת דרכים, ואילו החבר השני ביחידת התעופה והחלל, מוחמד עבדוס, נהרג במהלך משימה. מותם של השניים מצטרף למותו של מהנדס הטילים ד"ר איוב אנטזארי, ככל הנראה עקב הרעלה מכוונת. על פי הדיווחים, המהנדס הוזמן לארוחת ערב, וכשחזר לביתו חלה החמרה במצבו והוא מת בבית חולים. כמו כן, כמה מקורות אף דיווחו על היעלמותו של המארח לאחר הארוחה. במקביל לכך, דווח על מותו של קמרן מלאפור, מדען גרעיני איראני שעבד במתקן בנתנז. 

מותם של אנטזארי ומלאפור התרחש יומיים בלבד לאחר שפורסם באתר כי משמרות המהפכה הוציאו להורג בכיר אחר ב"כוח קודס", עלי איסמעיל זאדה, כאשר חשדו כי הוא הדליף מידע שהוביל לחיסולו של חסן סיאד ח'ודאיארי. על פי הדיווח, זאדה נפל מגג ביתו ונפצע קשה. בבית החולים הודיעו על מותו, כאשר גורמים במשמרות המהפכה מסרו לבני משפחתו כי מדובר בהתאבדות.

עוד קודם לכן, חוסל ביריות חסן סיאד ח'ודאיארי, קצין בכיר במשמרות המהפכה האיראנים. על פי הפרסומים באיראן, שני מתנקשים רכובים על אופנוע ירו חמש פעמים בקצין הבכיר בעת שישב במכוניתו ליד ביתו ברחוב מוג'הידין-אי-אסלאם במזרח טהרן. 

זירת החיסול באיראן (צילום: רשתות ערביות)
זירת החיסול באיראן (צילום: רשתות ערביות)

 מפקד משמרות המהפכה, חוסיין סאלמי, האשים  את ישראל בחיסול הקצין חסן סייד חודאי, ואמר כי "ההתנקשות בוצעה על ידי הישראלים ואנחנו נשבעים לנקום את מותו. שמו של סייד חודאי זכה לתהילה עולמית והפך לאהוב בעולם. האויב רדף אותו מהבית הלבן ועד תל אביב במשך שנים. מבית לבית ומסמטה לסמטה רק כדי לפגוע בו. גדולתו של השהיד הזה כל כך גדולה עד שהאויב מחשיב את עצמו כמנצח".

עוד קודם לכן, סוכנות הידיעות האיראנית פארס אישרה כי מהנדס מת ועובד נוסף נפצע ב"תאונת עבודה" שהתרחשה במרכז מחקר באתר הצבאי פרצ'ין. מדובר כאמור במקום המזוהה עם משרד ההגנה האיראני. מנגד,  גורמים איראנים המעורים בפרטים אמרו ל"ניו יורק טיימס" כי כלי טיס בלתי-מאוישים תקפו את המתקן הביטחוני.