למרות אזהרת המסע החמורה של המטה ללוחמה בטרור לטורקיה מחשש לניסיון פיגוע איראני נגד יעדים ישראלים, יש עדיין תיירים מישראל שטרם שבו לארץ. אחת מהם היא מוריה, שסיפרה הבוקר (רביעי) בתכנית של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM על המצב באיסטנבול מנקודת מבטה. 

"הכל פה כרגיל", טענה מוריה בפתח דבריה, "לא השתגעתי. אני לא רואה פה שום דבר חריג, התקשורת סתם מלחיצה את האנשים. אנחנו יוצאות ונהנות, יש פה מלא שוטרים שפרוסים בכל העיר. זה לא רגיל, אבל אני כן מרגישה ביטחון".

עם זאת, מוריה ציינה כי היא "חוששת מעט", וכי משפחתה מודאגת מאוד מהעובדה שהיא ממשיכה את הטיול באיסטנבול למרות האזהרות. "ההורים אומרים לי שהם מצטערים שנסעתי, שהם לא ישנים בלילה", הודתה.

"אנחנו מתכננות לשים כפייה על הראש אם נלך לשוק, למרות ששתינו נראות ערביות אז הכל טוב", הוסיפה מוריה. "אם היו מראים את הבן אדם שניסו לחטוף או היו נותנים לנו הוכחות אחרות, אולי הייתי חוזרת, אבל רק שמועות פחות מלחיצות אותי", הוסיפה.

"אנחנו משתדלות לא לדבר בעברית", ציינה עוד מוריה. "לא קיבלתי טלפון משירותי הביטחון, אם הייתי מקבלת - רמות הפחד והלחץ היו עולות דרגה, לא יודעת איך הייתי מגיבה. אם אין ברירה אחזור לארץ, אני לא אלחם בחיים שלי, אבל אני פחות קונה את זה כי אני רואה שהכל מתנהל פה כרגיל".