דיווח באיראן: קצין בדרגת סגן בחיל האוויר והטילים של משמרות המהפכה בשם והאב פראמרזיאן מת ב-15 ביוני, כך לפי מודעת אבל שלו שמופצת ברשתות החברתיות.

מדובר בגל מקרי מוות באיראן, שכן בתחילת השבוע סוכנות הידיעות האיראנית "פארס" הודיעה כי שני חברים ביחידת התעופה והחלל של משמרות המהפכה נהרגו במהלך משימה וב"תאונת דרכים" בעיר חומיין שבצפון מזרח המדינה. על פי הסוכנות, עלי קמני, נהרג בתאונת דרכים, ואילו החבר השני ביחידת התעופה והחלל, מוחמד עבדוס, נהרג במהלך משימה.

יממה לאחר מכן, האתר "איראן אינטרנשיונל", המזוהה עם האופוזיציה באיראן, פרסם פרטים חדשים על נסיבות מותם של השניים. על פי הדיווח, השניים היו מעורבים בפיתוח נשק עבור חיזבאללה בלבנון, וכי סיבת המוות לא הייתה תאונה

מותם של השניים מצטרף למותו של מהנדס הטילים ד"ר איוב אנטזארי, ככל הנראה עקב הרעלה מכוונת. על פי הדיווחים, המהנדס הוזמן לארוחת ערב, וכשחזר לביתו חלה החמרה במצבו והוא מת בבית חולים. כמו כן, כמה מקורות אף דיווחו על היעלמותו של המארח לאחר הארוחה. במקביל לכך, דווח על מותו של קמרן מלאפור, מדען גרעיני איראני שעבד במתקן בנתנז. 

עוד קודם לכן, חוסל ביריות חסן סיאד ח'ודאיארי, קצין בכיר במשמרות המהפכה האיראנים. על פי הפרסומים באיראן, שני מתנקשים רכובים על אופנוע ירו חמש פעמים בקצין הבכיר בעת שישב במכוניתו ליד ביתו ברחוב מוג'הידין-אי-אסלאם במזרח טהרן.