רחל אשכנזי, אשתו של דודי אשכנזי שנעצר עם הגעתו ליוון בחשד לסחר בסמים לפני כ-15 שנה בפרו, שוחחה הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וגיא פלג בתכניתם ב-103FM ואמרה כי מדובר ב"הזיה, טירוף, סיוט, חלום בלהות". עוד סיפרה אשכנזי כי "נסענו לחופשה ועצרו אותנו בביקורת הדרכונים. בהתחלה לא דיברו איתנו על שום דבר, ואחרי כמה שעות, כשישבנו בחדר החקירות, הם זרקו לנו כמה מילים בלי הרבה ידע, שבעלי מואשם בסחר סמים ושיש לו אזרחות אזרבייג'נית. בעלי מעולם לא היה באזרבייג'ן, הוא מעולם לא הוציא אזרחות אזרבייג'נית".

לשאלה האם בעלה היה בפרו אי פעם, ענתה רחל ש"ב-2007 הוא היה בפרו לטיול של חודשיים, ומאז כף רגלו לא דרכה בפרו. בזמן ביצוע העבירות המיוחסות הוא ממש לא היה בפרו, מעולם. הוא פעם אחת היה, ב-2007 וזהו".

אשכנזי אישרה כי היוונים קיבלו בקשה מהאינטרפול להסגיר את בעלה לפרו. לאימרה כי בהינתן המצב הנוכחי אין להן דין ודברים עם היוונים, שהם רק "הזרוע", השיבה: "בדיוק, הם קיבלו את ההתראה מהאינטרפול. זה היה קורה לנו בכל מדינה, כי האינטרפול שלח את האזהרה הזאת, שלכל מדינה שדודי אשכנזי היה מגיע, האינטרפול שלח אזהרה שהוא צריך להיעצר".

בסיום הראיון אמרה רעייתו של העצור שהם "לרוב מתפללים. אנחנו משלמים עונש כבד מדי על לא עוול בכפו. זה מישהו שגנב את הזהות שלו, שכפל ועשה דרכון אזרבייג'ני והוא עושה פשעים על השם של בעלי".