המשבר הפוליטי בבריטניה הולך ומחריף כשראש הממשלה בוריס ג'ונסון עמד היום (רביעי) בפני מבחן קשה לכהונתו, אחרי ש-15 שרים בממשלתו התפטרו בטענה כי הוא לא כשיר למשול ועם מספר הולך וגדל של מחוקקים שקוראים לו לפרוש בתפקידו. שליח חברת החדשות לאירופה, אלעד שמחיוף, שוחח עם בן כספית וניסים משעל ב-103FM והתייחס לטלטלה בממלכה המאוחדת: "בוריס נלחם עד הסוף, אני חושב שאנו מתקרבים לרגע שבו הוא יגיד ניסיתי ורציתי, לא הולך".

"זה צבר של דברים, הקש ששבר את גב הגמל הוא פרשייה במסגרתה חבר במפלגה השמרנית, כריס פינצ'ר מונה לתפקיד די מכיר, והתפטר אחרי שהתברר שתקף מינית גברים. בסביבתו של ג'ונסון אמרו שלא ידעו, ומתברר שזה מאוד לא מדויק, ושכבר ב-2019 קיבל ג'ונסון תלונות באופן מקרי על פינ'צר, ובכל זאת קיבל אותו. המרד הזה כי ג'ונסון הפך מנכס לנטל, המצביעים כבר לא מאמינים לו".

עוד אמר: "בוריס אמרנו, זה לא פעם אחת, זה צבר של פרשיות, אותם אנשים שהיו התומכים שלו הגנו עליו פעם אחרי פעם. אנחנו לא רואים עכשיו עם כל הרומנטיקה שיא של ערכים במוסריות, אלא מפלגה שמרנית שמנסה להשיג את עצמה, ומבינה שכל עוד בוריס בשלטון הם יאבדו את השלטון. בעיקרון המפלגה רוצה להדיח אותו, בסופו של דבר היא תמנה מחליף ולכאורה אפשר להמשיך עד סוף הקדנציה. אם בוריס מפרק בעצמו את החבילה, זה כבר סיפור אחר. הוא נלחם".