אילון מאסק, המיליארדר ומנכ"ל טסלה ו-SpaceX, צייץ אתמול (שני) בעמוד הטוויטר שלו, לו מעל 100 מיליון עוקבים: "אני לא שונא את האיש, אבל הגיע הזמן שטראמפ יתלה את הכובע שלו ויפליג אל השקיעה. הדמוקרטים צריכים להפסיק את המתקפה נגדו - אל תגרמו לכך שהדרך היחידה של טראמפ לשרוד היא לחזור אל הנשיאות". בכך, מאסק רומז כי הגיע זמנו של דונלד טראמפ לפרוש בצורה מכובדת.

אילון מאסק (צילום: REUTERS/James Glover II//File Photo)
אילון מאסק (צילום: REUTERS/James Glover II//File Photo)

היערותיו של מאסק על טראמפ הגיעו לאחר יום מתוח בעסקיו השונים. SpaceX, חברת הרקטות הרב פעמיות שלו, ערכה ניסוי קרקע של מאיץ רקטה שהסתיים בפיצוץ בלתי צפוי בבוקה צ'יקה, טקסס. בנוסף לכך, התמודד ביום שני עם אתגר משפטי בנוגע לטוויטר, לאחר שביקש לעצור עסקה קודמת שהוא ביצע לרכישת הרשת החברתית תמורת 54.20 דולר למניה. בטוויטר תקפו ואמרו שהבסיס שלו לסיום העסקה היה "פסול ושגוי".

והעניינים המשיכו להסתבך גם בחברתו טסלה - יצרנית הרכבים החשמליים של מאסק רשמה ירידה במניות ביום שני לאחר ששנגחאי הגבירה את הבדיקות ההמוניות עבור נגיף הקורונה בעקבות דיווחים על עשרות מקרים חדשים שם. הבדיקה העלתה חשש להתעוררות ולסגרים נוספים שעלולים להכשיל שוב את פעילות המפעל של טסלה בסין.