מלחמת הצללים באיראן: "התחושה היא שישראל הקימה בטהרן ארגון רחב היקף ומנהלת בחופשיות את פעולותיה", כך טען פוליטיקאי איראני בכיר בריאיון שפורסם היום (שלישי) בעיתון "פיננשייל טיימס". עוד ציין כי "נראה שישראל מכוונת לפגוע בתדמית הביטחונית של איראן – במטרה לפגוע בתדמית של המשטר בעיני האזרחים האיראנים".

כזכור, רצף של מקרי מוות נרשם בצמרת משמרות המהפכה. כאשר הראשון בהם התרחש בחודש מאי האחרון, כשחוסל ביריות חסן סיאד ח'ודאיארי. על פי הפרסומים באיראן, שני מתנקשים רכובים על אופנוע ירו חמש פעמים בקצין הבכיר בעת שישב במכוניתו ליד ביתו ברחוב מוג'הידין-אי-אסלאם במזרח טהרן. 

כחודש לאחר מכן, שני חברים ביחידת התעופה והחלל של משמרות המהפכה נהרגו במהלך משימה וב"תאונת דרכים" בעיר חומיין שבצפון מזרח המדינה. על פי הסוכנות, עלי קמני, נהרג בתאונת דרכים, ואילו החבר השני ביחידת התעופה והחלל, מוחמד עבדוס, נהרג במהלך משימה.

יממה לאחר מכן, האתר "איראן אינטרנשיונל", המזוהה עם האופוזיציה באיראן, פרסם פרטים חדשים על נסיבות מותם של השניים. על פי הדיווח, השניים היו מעורבים בפיתוח נשק עבור חיזבאללה בלבנון, וכי סיבת המוות לא הייתה תאונה

מותם של השלושה מצטרף למותו של מהנדס הטילים ד"ר איוב אנטזארי, ככל הנראה עקב הרעלה מכוונת. על פי הדיווחים, המהנדס הוזמן לארוחת ערב, וכשחזר לביתו חלה החמרה במצבו והוא מת בבית חולים. כמו כן, כמה מקורות אף דיווחו על היעלמותו של המארח לאחר הארוחה. במקביל לכך, דווח על מותו של קמרן מלאפור, מדען גרעיני איראני שעבד במתקן בנתנז.