דוח של המוסד חשף כי שני פיגועי הטרור בקהילה היהודית ובשגרירות ישראל בבואנוס איירס בשנות ה-90, בוצעו על ידי ארגון חיזבאללה - ללא סיוע מצד אזרחים מקומיים או גורמים איראנים, כך פורסם הערב (שישי) בניו יורק טיימס. 

עוד דווח, כי אנשי החיזבאללה הבריחו את חומרי הנפץ לארגנטינה בטיסות מסחריות מאירופה, באמצעות בקבוקי שמפו וקופסאות שוקולד. במסגרת התחקיר פורסם כי גורמים בישראל עדיין מאמינים כי לאיראנים היה תפקיד מבצעי בשטח, יחד עם פקידים מקומיים. כמו כן, צויין כי חלק מאנשי היחידה שביצעו את הפיגוע עדיין חיים בלבנון. 

שני הפיגועים התבצעו בארגנטינה בשנות ה-90 נגד מטרות ישראליות ויהודיות, ונחשבו לפיגועים הקשים ביותר שבוצעו על אדמת ארגנטינה. ארגון חיזבאללה, אף שלא קיבל אחריות לפיגוע, טען כי הוא בוצע בתגובה לחיסולו של עבאס מוסאווי בידי צה"ל בפברואר 1992.

הפיגוע בבניין הקהילה היהודית בארגנטינה אירע ב-18 ביולי 1994, כאשר טרוריסט לבנוני פוצץ מטען נפץ שהוטמן במכונית תופת - רצח 85 איש ופצע 330. 

כשנתיים קודם לכן, ב-17 במרץ 1992, מכונית תופת נהוגה בידי מחבל מתאבד התפוצצה ליד שער בניין שגרירות ישראל בבואנוס איירס וגרמה להריסתה. בפיגוע נהרגו 29 בני אדם מתוכם 4 ישראלים, עובדי משרד החוץ, ו-4 נשים יהודיות מארגנטינה.