השערורייה החדשה של האיש העשיר בעולם: ה"וול סטריט ג'ורנל" חשף הערב (ראשון) כי אילון מאסק ניהל רומן קצר עם רעייתו של סרגיי ברין, ממייסדי גוגל, ובעקבות זאת ברין החליט להתגרש מרעייתו והפסיק את ידידותו ארוכת השנים עם היזם המיליארדר.

 לא נח לרגע: אילון מאסק הביא לעולם תאומים עם עובדת שלו
לאחר שביטל את עסקת הרכישה: טוויטר תובעת את אילון מאסק

בינואר האחרון, הגיש ברין בקשה לגירושים מרעייתו ניקול שנאהן אחרי יותר משלוש שנות נישואים בטיעון של "חילוקי דעות שלא ניתן לגשר עליהם". השניים, שעבורם אלה היו נישואים שניים, הכירו באתר יוגה לפני כשבע שנים, אולם הם החליטו להיפרד ב-15 בדצמבר.

על פי הדיווח בוול סטריט ג'ורנל, שמתבסס על "אנשים שמודעים לפרטים", ההחלטה של מייסד גוגל הגיעה אחרי שהוא גילה כי מאסק ורעייתו ניהלו רומן קצר. מהפרטים עולה כי הרומן לכאורה התרחש בתחילת דצמבר, במהלך אירוע אמנות מפורסם במיאמי, אחרי שמאסק נפרד מבת הזוג שלו, הזמרת גריימס, על אף שילדה את בתם השנייה המשותפת בדצמבר.

מהפרסום היום עולה כי הרומן לכאורה גם הביא לסיום היחסים הקרובים בין מאסק לבין ברין שנמשכו שנים ארוכות. ברין נתן למאסק כחצי מיליון דולר עבור חברת טסלה במהלך המשבר הכלכלי של 2008, ושבע שנים מאוחר יותר מאסק החזיר לו עם אחת ממכוניות הספורט החשמליות הראשונות של טסלה.

אולם אחרי שברין גילה על הרומן, הוא הורה ליועציו הפיננסיים למכור את כל ההשקעות הפרטיות שלו בחברות של מאסק. המקורות סיפרו לעיתון כי מוקדם יותר השנה, ירד מאסק מול ברין על ברכו במהלך מסיבה שבה נכחו השניים והתנצל בפניו והתחנן שיסלח לו, אולם על אף שברין קיבל את ההתנצלות, הוא עדיין כמעט לא מדבר עם ידידו לשעבר.