כלי תקשורת בטורקיה חשפו היום (רביעי) תיעוד ובו חוליית טרור איראנית אשר עקבה אחרי תיירים ישראלים באיסטנבול. טרם נתפסה החוליה בידי כוחות הביטחון הטורקיים, עשרה מחבריה, צילמו באופן עקבי את בתי המלון השונים בעיר אשר שהו בהם התיירים הישראלים.

בתוך כך, גורמי ביטחון בטורקיה מסרו כי עקבו אחר מאות שעות של צילומים ממצלמות האבטחה שנראו כחשודים, ובהם ניתן לראות את חברי החוליה עוקבים אחר תיירים ישראלים במקומות בילוי שונים באיסטנבול ובסיורים, באמצעות צילום תמונות וסרטונים. כמו כן, על פי החשד, החוליה האיראנית שכרה בתים שונים באיסטנבול, וחלקם נכנסו לטורקיה באמצעות דרכונים מזויפים ואף החליפו רכבים באופן קבוע. 

כזכור, בחודש יולי האחרון, הציגה התקשורת הטורקית תיעוד המראה כיצד סוכל הניסיון האיראני להתנקש בחייהם של ישראלים באיסטנבול, בהם גם קונסול ישראל בטורקיה, יוסי לוי-ספרי. בתמונות נראים כמה מחברי החוליה וכלי הנשק ששימשו אותם. בין היתר, דווח כי אחד היעדים הפוטנציאלים למתקפה איראנית הייתה קבוצת תיירים ישראלית שהתארחה במלון בעיר תחת השם "צוות סין". בטורקיה דווח כי אחד מחברי הקבוצה, אזרח ישראלי בשם אופק, החל לבכות לאחר שבשיחת טלפון למלון נאמר לו כי הוא וחבריו יחוסלו הלילה בידי האיראנים.