מבצע "עלות השחר": באיראן דווח כי מפקד משמרות המהפכה, חוסיין סלאמי, נפגש היום (שבת) עם מזכיר הג'יהאד האסלאמי, זיאד נח'אלה, המבקר בטהראן בימים אלה. סלאמי אמר לנח'אלה כי "ישראל תשלם מחיר יקר על הפשעים האחרונים שלה בעזה". סלאמי הדגיש כי "ההתנגדות הפלסטינית לפשעי התוקפנות הישראלית מצביעה על כך שנפתח שלב חדש בהתנגדות".

מבצע "עלות השחר" – סיקור מיוחד:

מבצע "עלות השחר": יותר מ-160 רקטות נורו, צה"ל נערך לשבוע של לחימה
"מפקד מרחב צפון": זה בכיר הג'יהאד שחוסל בעזה
גורם צבאי בכיר: "הג'יהאד האסלאמי קידם פיגוע רצחני"
בעקבות המבצע: הוראות ומגבלות פיקוד העורף לאוכלוסייה האזרחית

כמו כן, מפקד משמרות המהפכה הוסיף כי "כל העדויות מצביעות על כך שהציונים יקרסו מבפנים. שחרור פלסטין אינו רק שאיפה של כוחות ההתנגדות, אלא אסטרטגיה מכרעת". סלאמי ציין "שגורמים שונים בישות הציונית מודים בחוסר היכולת שלהם להילחם נגד ההתנגדות וזה מצביע על קריסתה".

בתוך כך, באתר האופוזיציה האיראני, "איראן אינטרנשיונל", דווח כי פעולות הג'יהאד האיסלאמי מכוונים מטהראן, ומפקד כוח קודס של משמרות המהפכה אמר כי "מבוצעות לפחות 15 פעולות מדי יום נגד עמדות ישראליות".

כמו כן, גורמים בג'יהאד האיסלאמי מסרו לסוכנות הידיעות אל-מיאדין הפלסטינית, מספר איומים לישראל והזהירו כי "אנו פועלים להפוך את הקרב למלחמת התשה שתחזיק את העורף הציוני במצב של שיתוק. עד כה, תנועת הג'יהאד לא השתמשה ביכולותיה האיכותיות ובטילים ארוכי הטווח שלה".