מבצע "עלות השחר" - היום השלישי: נמשך סבב הלחימה בין ישראל לג'יהאד האסלאמי, כאשר בכל העת ממשיך ארגון הטרור בירי רקטות לעבר עוטף הזה, ובתגובה, חיל האוויר תוקף יעדים ברצועה. בעוד שבישראל המבצע הצבעי תופס את מרבית כותרות כלי התקשורת בטלוויזיה, באינטרנט ובעיתונים, לא כך הדבר משתקף בכלי התקשורת בעולם, ונראה כי הפלישה הרוסית לאוקראינה והמתיחות בין סין לטייוואן מעוררים עניין רב יותר.

עיתון "הגרדיאן" הבריטי בחר לתת את הכותרת הראשית באתר למלחמה באירופה, בין רוסיה לאוקראינה. בכתבה הראשית באתר נכתב כי "הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית מעלה חשש בנוגע להפגזה של תחנת הכוח הגרעינית". זאת, כאשר סבב הלחימה בעזה נמצא מתחת, לצד כותרות משניות יותר כמו הצעת חוק האקלים בסנאט האמריקאי ובחירות האמצע בארה"ב. 

באתר האמריקאי, "הניו יורק טיימס", החליטו להתמקד בנשיא הסיני ובמתיחות בין טייוואן לסין. בכותרת משניות יותר, האתר נוגע בעניינים פנימיים בארה"ב כמו הצעת חוק האקלים ובחירות האמצע. במקביל, הלחימה בעזה, בין צה"ל לג'יהאד האסלאמי, נמצא רק בתחתית העמוד הראשי לצד כותרות כמו "כיצד אריזונה הפכה לתהום של קונספירציות הבחירות" ו-"חיל הנחתים האמריקאי מעלה בדרגה קצין שחור".

במקביל, גם באתר "סקיי ניוז" הבריטי, המבצע הצבאי בעזה לא נמצא בראש הכותרות, כאשר הכתבה הראשית נוגעת בפוליטיקה הפנימית בממלכה הבריטית. המבצע הצבאי בעזה נמצא בתחתית הדף הראשי, לצד כתבות הנוגעות לחברות המים בממלכה, התיירות הבריטית ורכילות. כמו כן, באתר "הוושינגטון הפוסט" האמריקאי, לא ניתן למצוא כלל בעמוד הראשי, כתבות המסקרות את הלחימה בעזה, כאשר הכתבה הראשית נוגעת לחוק ההפלות בארה"ב.

עם זאת, העיתון "בילד" הגרמני, בחר לתת מקום בולט למבצע בעזה, ואף הציג את הצד הישראלי באופן חיובי:

בתוך כך, נשלח דף מסרים לשרים ולגורמים נוספים שעולים להתראיין בתקשורת הזרה.