כחלק מחקירת העברת מסמכים נשיאותיים וסודיים למעון במאר-א-לגו אחרי סיום כהונתו, סוכני FBI פשטו הלילה (שלישי) על אחוזתו בפלורידה של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ. בשיחה עם גדי נס היום ברדיו 104.5FM, שגריר ישראל לשעבר בוושינגטון ד"ר מייקל אורן שיתף בפרטים והביע את דעתו בנושא: "זה הפך להיות עניין של מה בכך".

ספר חדש חושף: טראמפ דרש מעוזריו "גנרלים כמו שהיו להיטלר"
שיחות הגרעין הסתיימו; ארה"ב: "מוכנים לסגור עסקה במהירות"

לפי דבריו, "בארצות הברית הנוכחית, זה הפך להיות עניין של מה בכך. לפי הדיווחים, אין שום אישום מאף גורם ממלכתי שהוא לקח חומר חסוי מהבית הלבן לביתו הפרטי בפלורידה. לפני שנים, כשכתבתי ספר על מלחמת ששת הימים, ישבתי בביתה של אלמנתו של לוי אשכול. ובכן, היא לקחה הביתה ארכיון שלכם עם חומר מאוד חסוי. אני ישבתי שם וקראתי גם מרשמים של ישיבות ממשלה, עד שהשב"כ השתלט על הבית ולקחת את כל החומר בחזרה. גם לנו יש סיפורים כאלה, זו הטענה. מה מסתתר מאחורי זה? ההתקפה של הרפובליקאים, שרוצים אפילו להעמיד את שר המשפטים למשפט". 

עוד אמר שגריר ישראל לשעבר בוושינגטון: "טוענים שמנסים למנוע מטראמפ להתמודד בבחירות, אבל השאלה היא האם הוא באמת לקח את החומרים חסויים הביתה או לא. אני שומע מהמקורות שלי בוושינגטון שטראמפ מתכוון להכריז בקרוב על כוונתו להתמודד בבחירות - זה משנה את הכל. יש אפילו שמועות שהדמוקרטים תומכים במועמדותו כי זה הסיכוי שיש להם לנצח בבחירות".

על המבצע המוצלח של צה"ל "עלות השחר", הוסיף: "בתור אזרח ישראלי, יש לי בעיה עם ההתנהלות - אנחנו חוזרים תמיד לאותה הנקודה, לאותה המלחמה פעם אחר פעם. האיראנים יורים עלינו דרך הג'יהאד ואנחנו משיבים אש על עזה. למה? למה אנחנו לא משיבים אש על איראן, על ראש הנחש? אנחנו צריכים לשנות את חוקי המשחק".