אילון מאסק, האיש העשיר בעולם, צייץ אתמול (שלישי) כי בכוונתו לרכוש את מועדון הכדורגל מנצ'סטר יונייטד. הציוץ עורר סערה רבה ברשת, כאשר כוונותיו של מאסק בנושא נראו תחילה לא ברורות. לאחר מכן התייחס מאסק לסערה שחולל, והדגיש כי מדובר בבדיחה וכי אין בכוונתו לרכוש את מועדון הכדורגל האנגלי. 

ממשיך להסתבך: הסקנדל החדש של האיש העשיר בעולם
"תתלה את הכובע שלך": אילון מאסק במתקפה חריפה נגד טראמפ

למאסק היסטוריה עשירה של סערות, והוא מרבה לפרסם ברשת החברתית ציוצים מעוררי מחלוקת. כזכור, ארבעה חודשים לאחר שחתם על הסכם רכישת "טוויטר" בסכום עתק של 44 מיליארד דולר, החלו ניסיונותיו של מאסק לצאת ממנו, מה שגרם לו להגיע בסופו של דבר אל בית המשפט. 

כאמור, אילון מאסק מרבה למצוא את עצמו בתוך סערות תורניות שונות, כאשר רק לפני פחות מחודש ה"וול סטריט ג'ורנל" דיווח כי אילון מאסק ניהל רומן קצר עם רעייתו של סרגיי ברין, ממייסדי גוגל. בעקבות זאת ברין התגרש מרעייתו והפסיק את ידידותו ארוכת השנים עם היזם המיליארדר.

חברת טוויטר הגישה תביעה רשמית נגד המולטי־מיליארדר אילון מאסק, בשל החלטתו לבטל את העסקה לרכישת הרשת החברתית בסכום של 44 מיליארד דולר. היא האשימה אותו כי לא פעל בכנות והפר את תנאי ההסכם ללא הפסקה. 

התביעה טוענת כי מאסק "סירב למלא אחר התחייבויותיו בפני טוויטר ובעלי מניותיה משום שההסכם שחתם עליו כבר לא שירת את האינטרסים האישיים שלו". עוד נכתב כי מאסק שינה את דעתו מאז "שהשוק החל לפנות" לרעתו.